sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Doza de zambete - 4 Ianuarie 2014

- Am decis sa renunt la unele lucruri din viata mea, deoarece ma ingrasa: fotografii, oglinzi, cantare...
____

I: Care e cea mai buna solutie impotriva insectelor?
R: Apa cu sapun.
____

Preotul s-a ridicat din genunchi si s-a adresat enoriasilor:
- Astazi aici este o persoana care a inceput sa cocheteze cu sotia altui barbat. Daca el nu va pune pe farfurie 5 dolari, voi anunta numele lui de pe amvon.
Dupa ce s-au strans banii de la enoriasi, preotul a gasit in farfurie nouasprezece bancnote a cate cinci dolari, doua a cate doi dolari si un biletel "Trei dolari voi aduce maine".
____

Vine Alinuta cea blonda de la scoala si-i zice maica-sii:
- Mama, domnul diriginte m-a facut hermafrodita azi la scoala!
- Cum asa? raspunse maica-sa. De ce?!
- Pentru ca am intarziat si eu un pic la ore.
- Dar ce ti-a spus ma rog?
- A zis: "Ma, voi veniti la școala care cum vi se scoala fiecaruia?"
____

- Baieti, tineti minte! fetele care nu mananca dupa 6 seara, se imbata mai repede.
____

- Stiti de ce manelistii nu fac niciodata baie?
- Pentru ca la cate bancnote au lipite pe frunte ar putea fi acuzati de spalare de bani.
____

- Mai uşor e să-ţi găseşti sufletul pereche decât să-ţi găseşti perechea la toţi ciorapii.
____

"Nevasta-mea imi reproseaza mereu ca sunt un mototol si ca de fapt ea ar fi stalpul casei.
S-o vad eu de anu' asta cum se va descurca, dupa ce-o baga Ponta taxa pe stalp..."
____

Un om care a reusit in viata, are pagina pe Wikipedia, nu pe Facebook!
____

Doi functionari discuta:
- Ce parere ai, sa cumparam, sa avem la birou un acvariu cu pesti?
- Ar fi prea multa agitatie in biroul nostru!
____

"Munca-i munca, dar trebuie sa ne mai si relaxam" s-a gandit Ion la 1 noaptea, lasand bormasina din mana... si incepu sa cante la vioara.
____

Bărbatul modern a rezolvat, în stilul său, noua împărţire a treburilor: "Ocupă-te tu de tot şi eu voi face restul!"
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...