luni, 27 ianuarie 2014

Doza de zambete - 27 Ianuarie 2014

- Din cauza serviciului imi petrec viata culcandu-ma cand nu mi-e somn si trezindu-ma cand inca imi este.
____

Cum s-a schimbat lumea: pe vremuri, doi parinti aveau patru copii - acuma, doi copii au patru părinţi...
____

- Aşa de tare m-a speriat vecina care ţipa la copilul ei să facă curăţenie, încât mi-am făcut şi eu!
____

Film pe TarafTV: Îngerii lui Cicalacacichicearlie. (via George CT)
____

- Stimate doamne, nu va faceti iluzii: pubertatea fiecarui barbat se termina numai odata cu moartea!
____

Ieri am fost dat afară din școală pentru că m-am uitat sub fusta dirigintei.
Nevastă-mea mi-a zis că de acum înainte o să se ducă ea la ședințele cu părinții.
(via BFPT)
____

Exista doua tipuri de oameni la fiecare petrecere - cei care doresc să meargă acasă și cei care nu o fac. Problema este, ca cei 2 sunt de obicei, casatoriti unul cu celalalt.
____

Maxima:
Prostul, cat de prost o fi... Numai nu-i mai aminti!
____

Rolul pentru cea mai buna actrita il primeste, in acest an, IARNA, pentru felul in care a interpretat personajul "TOAMNA"!
____

Semnificatia cascatului:
- la barbati: dorinta de-a spune ceva fara s-apuce insa!
- la femei: o gura mare de aer pentru a mai spune ceva!
____

Băieți, nu vă îngrijorați când iubita voastră vă spune că iese cu fetele. De obicei va fi ea cu vreo două-trei prietene, sora ei, două-trei colege de la facultate mai ok, o prietenă de-a surorii ei și toți ceilalți tipi cu care se întâlnesc acolo...
via Andrei Ciobanu FB
____

- Viata e asa de tragica: azi esti aici, la munca, maine iarasi...
____

- Astazi dupa-amiaza am fost invitat cu mare fast sa iau masa impreuna cu cumnatul meu.
- Aha, si cum a fost???
- A fost destul de grea, pana am bagat-o amandoi in camioneta...
____

- Ce tatuaje faine ai pe picioare, bunico! Unde ţi le-ai făcut?
- Astea se cheamă varice şi se fac singure, când îmbătrâneşti...
____

Stiti care a fost hitul anului 77 ?
“Casuta noastra, Cuibusor de nebunii, A cazut peste copii”
____

Nici un apel la 112! Toţi românii înzăpeziţi îi sună pe sătenii din Apuseni...
____

Crin Antonescu a rămas blocat la Iași din cauza condițiilor meteo nefavorabile. Sătenii din Apuseni sunt rugați să stea liniștiți la casele lor.
via KMKZ.ro
____

Eu stau, tu stai, el sta. (Imnul de stat)
____

Cred ca autostopistii sunt cei mai prietenosi oameni.
Am trecut pe langa vreo trei-patru in ultima ora, si toti mi-au facut cu mana.
____

Te duci la examene sperând că te vor ajuta colegii. Coincidenţă: şi ei se gândeau la acelaşi lucru."
____

Victor Ponta: „Suntem pregătiți cu utilajele de deszăpezire, dar deocamdată nu am reușit să localizăm zăpada. Am trimis niște țărani din Apuseni s-o caute.”
____

Datorita caderilor masive de zapada, CFR calatori a decis sa suspende circulatia tuturor celor trei trenuri ce le detine.
Antena 1 a comunicat la stirile de alaltaieri seara ca circulatia autovehiculelor a fost blocata pe sosele de stratul gros de 5 cm de zapada, motiv pentru care a recomandat navetistilor din Buzau sa utilizeze bicicletele. Au fost propuse rute ocolitoare... ( Oare cam ce ar fi bine de ocolit ? )
____

Autoritatile au avertizat: Nu plecati la drum pana duminica dupa-amiaza decat in caz de urgenta !
Autostrazile si mai multe drumuri nationale sunt blocate de echipajele de stiri care transmit de la fata locului !
____

- Cei ce se bucura cel mai tare de zapada, sunt copiii ! Nu pentru ca se joaca cu ea, ci pentru ca nu mai merg la scoala...
____

- Toti cei care s-au plans de lipsa zapezii sunt invitati sa iasa la plimbare si sa se bucure de vremea de afara.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...