miercuri, 6 mai 2009

Bancurile zilei - 6 Mai 2009

I like Chopin & Richard Clayderman:
http://www.youtube.com/watch?v=UFctt_35bik&feature=related
......................................................................................................................

Un american, un francez şi un scoţian se întîlnesc la o nuntă.
Americanul: "Eu am făcut cadou un serviciu de cafea de 10 persoane."
Francezul: "Eu am făcut cadou unul de 20 de persoane."
Scoţianul: "Eu am făcut cadou un cleşte de zahăr de 200 de persoane."
____

Se întîlnesc 2 scoţieni:
- Vai, ce ceas frumos ai! Cred că te-a costat mult.
- Nici vorbă! Mi l-a vîndut tatăl meu pe patul de moarte cu 4 pence.
____

O echipă scoţiană de fotbal cîştigă campionatul. Antrenorul, fericit, spune:
- Băieţi, cred că meritaţi ceva răcoritor. Johnny, deschide larg fereastra!
____

De ce nu îşi cumpără scoţienii frigidere? Nu sînt siguri că atunci cînd închid uşa se stinge becul!
____

De două zile şi două nopţi, McConall stă de veghe la căpătîiul soţiei. În zori, biata femeie îşi dă duhul. Trist, McConall se duce la bucătărie şi-i spune bătrînei servitoare:
- Pentru micul dejun sa prăjeşti doar o felie de pîine, nu două ca de obicei.
____

Doi scoţieni într-un cort:
- John, dormi?
- Nu, ce vrei?
- Dă-mi 50 de penny.
- Dorm, dorm...
____

Un scoţian bea o bere într-un bar. După un timp, doreşte să meargă la toaletă. Fiind mai multă lume în bar, lasă un bileţel pe bere: "Am scuipat în ea". Revenind, găseşte alt bileţel: "Şi noi".
____

O cugetare scoţiană: "Poţi face economii numai atunci cînd nu cheltui nimica..."
____

În ziarul local din Edinburgh: "Taxi prăbuşit în prăpastie. 42 de morţi"
____

De ce cred scoţienii că sexul e o afacere proastă? Se bagă în ea mai mult decît se scoate!
____

Cum a fost fabricată pentru prima oara sîrma? Un scoţian şi un evreu au zărit concomitent pe stradă o monedă de un penny.
____

În vestul Scoţiei, la săpături, au fost găsite patru schelete, pe brînci. Puţin mai departe a fost găsită o monedă de un penny.
____

De ce în Scoţia în fiecare castel se află cîte o stafie? Este mult mai ieftină decît un sistem de alarmă…
____

Ce este un Perpetuum mobile? Este un scoţian care aleargă după un evreu care îi datorează 10 cenţi.
____

Ce face cadou un scoţian îndrăgostit prietenei sale? Un ruj de buze, pentru că şi-l poate lua înapoi, cu timpul…
____

După ce recunoşti un vapor scoţian? Nu zboară pescăruşii deasupra lui…
____

Doi scoţieni:
- Pe tine te cheamă Vincent, aşa-i?
- Da.
- Atunci de ce semnezi întotdeauna Vin?
- Pentru că la fiecare semnătură economisesc un cent!
____

Doi scoţieni se plimbă pe stradă. Trec prin faţa unui bar, cînd unul îi spune celuilalt:
- Bei o bere?
- Da!
- Atunci grăbeşte-te! Te aştept!
______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...