luni, 22 februarie 2010

Sa zambim si azi - 22 Februarie 2010

Techno chicken:
http://www.youtube.com/watch?v=p_2_EJogf2A
.........................................................................................

Din perlele profesorilor
"Gata! Incercati sa va pregatiti, sa incetati sa mai scrieti, timpul a expirat!"
"Hai, nu mai impingeti vantul."
"Fetito, tu esti cam pe invers."
"De vorbit stiti, dar de invatat nu stiti sa raspundeti."
"Care sunt tipii de relatie intre aceste 2 procese?"
"La cercul de geometrie facem patratul."

"Demonstratia este valabila niciodata."

"Sa construim cercul oarecum normal."

"Figura nu-i prea concludenta, vreau sa zic la general."

"Alta tema nu va dau decat acestea pe care vi le-am dat eu."

"Umpleti pana la zero."

"Mai stati, mai, si cu capul in banca!"

"Tu stai intotdeauna in fundul clasei?"

"Pune-ti sarcina pe tabla."

"Am picat pe ce vrea autorul."

"E ceva adanc aici, dar ce inseamna adinc lasam nelamurit."

"Pentru cine nu-i evident, sa-ncerce sa-i fie evident."

"Puneti mina si sculati-va!"

"Daca vrei sa faci pe prostu', te rog sa vii in locul meu!"

"Te-ascult acuma, idiotule, sa vad ce nu stii."

"Cum stiti, citoplasma e un animal unicelular."

"Daca v-ati timpit, notati pe ceva, ca asa fac si eu."

"Ia iesi la tabla si hai s-o facem."

"Eu ma chinui s-o fac cu mina la tabla si nimeni nu vrea sa se uite."

"M-am uitat de citeva ori spre voi, dar nu s-aude."

"Cine mai sterge din tabla?"

"Citeste tu, ca n-au toti carte...iar amintirile ne chinuiesc!"

"Cine a zis ca trebuie sa intelegi?"

"Stai si tu acolo ca o mobila!"

"Scrisoarea totusi nu a ajuns, desi nu fusese trimisa de Poste Romana "Romeo si Julieta"."

"In clasa asta majoritatea suntetzi niste plante artificiale."

"Unii au luat-o razna...dar nu e nici o problema!"

"Ce te uiti asa la mine? Crezi ca o sa-mi creasca mustata?"

"Astia de a 10-a sunt in tranzitie spre a nu avea nici un fel de preocupari."

"In clasa asta majoritatea sunteti niste plante artificiale."

"Incercuiti intr-un dreptunghi."

"Intoarce-te inspre fata."

"Sterge mescheria."

"Bun baiat, pacat de fata."

"Ma murdaresti pe pantofi cu pantalonii tai albi."

"Vrei sa stai la mine-n chelie."

"Se drogheaza cu mirosul de la baie."

"Avem sa citim o pictura Arsenie, al patrulea absent."

"Gata a pus-o! Nu asa spuneti voi?"

"Budis plimba-ti ochelarii pana la tabla!"

"Dati-va mana, fiecare cu mana lui."

"S-a invoit de la diriginte."

"Iaca m-am intalnit cu Zgarciu azi noapte..."

"Azi am s-o pun, cel tarziu maine."

"De ce am impresia ca va uitati la mine ca la o constructie maramureseana?"

"Ia si completeaza acolo inaripata domestica!"

"Vrei sa spui ca intr-un pahar sunt 200 tone de apa? Asta e visul oricarui betiv!"

"Bovina cu 2 picioare: bovimobil cu telemobil."

"Vitelul il crestem ca sa ne dea lapte..."

"Hidrogen, clor, natriu, sodiu... Informatica"

"V-a fost afectata memoria; aveti vreun gandac prin cap."

"Eu ma bucur ca va fac sa va simtiti bine, dar hai totusi sa nu ne simtim chiar asa de bine!"

Engleza: "Un american care e mai putin precaut cu limba; chiar daca va spune George Tufis Bush nu e asa; ca sa intelegem pe dracu'..."

Engleza: "Sa aveti la indelabuta acest tabel!"

Economie: "Nu tre' sa notati tot ce spun eu. Eu mai spun si prostii."

Matematica: "Avem un zero pe zero pe care il mantuim."

Matematica: "Daca aveti rabdare sa ne uitam putin la punctul g)."

Biologie: "Toata lumea stie sa mestece, stie sa suga... Eu vorbesc si tu ma acoperi!!!"

Geografie: "La noi sunt niste sporturi nationale: halbere, coniac canoe..."

Istorie: "Printul X care va fi putin asasinat"

Romana: "Urmuz e o categorie de scriitori."

"Hexagonul cu cinci laturi e triunghi."

"Ma faceti sa ma simt ca-ntr-o gradina cu legume!"

"Scrieti tehnica de ridicare a matricilor la n ca sa nu ramaneti handicapati.din punctu' asta de vedere..."

"Criteriul asta e foarte important, extraordinar, exceptional, e foarte de mare efect!"

"In carte este poza orasului Glasgow care este in Franta" (profa de istorie)

Profesora vine in clasa cu o plansa pe care era desenata o vaca si zice:
"Copii in fata voastra aveti o vaca."

"Am fost hartuit ziua in amiaza mare de niste golani azi noapte pe la ora 12."

"Care si-a schimbat parintii in vara asta?"

"Cand vin, sa gasesc absentii pe catedra."

"Vorbeste, ma, ca de-aia ti-a dat statul limba si Dumnezeu carte."

"Nu mai scrieti cu voce tare ca-i deranjati pe ce-i care scriu in gand!"

"Intre corpul tau si Pamant, domnisoara eleva, exista o atractie fatala."

"Va puteti gandi la ornitorinc ca la o rata mamifera, copii."

"Puneti-mi si voi o intrebare desteapta, ca de pilda: De ce nu pica Luna in capul meu?"

"Stai pe Pamant si habar n-ai ce se intampla in Cosmos vis-a-vis de tine!"

"Oamenii au renuntat la traiul aerian si au coborat din copaci pe pamant."

"In timpul iernii, la plante le cad organele."

"Daca ai mai multe lentile de discutat, nu-si mai continua drumul pe acelasi drum, nu?"

"Nu trebuie sa ne suparam ca calul avea picioare, fiindca de fapt Horatius nici nu lua asta in seama."

"Nu conteaza ca canibalul l-a ucis pe om, ci de ce ii era foame canibalului."

"Daca v-ati fi uitat aseara la "Familia Bundy", astazi n-ati mai fi aratat atat de prosti."

"Macar eu nu arat... Eu stiu ca esti prost, dar nici chiar asa sa te iei dupa mine."

"Racheta sol-sol care zboara pe pamant."

"Asta-i vreme de umblat in maneca goala?"

"Treci la tabla si preda tu lectia, daca esti prost?!"

"Vedeti cum sunteti? Eu nu v-am vorbit niciodata urat, mai tampitilor! De ce nu ma respectati?"

"Stam langa o reactie pana cand are loc."

"Sunt elevi absenti in clasa?"

"Si acum vom incepe lectia, despre care nu vom avea timp sa vorbim."

"Ce-ai facut acolo? Ai dictat dupa suflat?"

"Fie, din partea firmei ai un 5."

"Nu ai cei 17 ani de-acasa."

La ora de latina:
"...silva, silvae, ne vedem la toamna tataie."

La impartirea manualelor:
"Limbile vi le dau profesorii respectivi."

"Du-te si stoarce tabla!"

"Nu mai incalecati literele, ca va incalec eu pe voi!"

"Mai ganditi si cu picioarele, lasti capul sa se odihneasca!"

"Taci din pixul ala ca trec masini pe strada!"

"Nu vorbi odata cu exercitiul de la tabla!"

"Forma normala a insectei este culoarea alba."

"Va sterg una de va iese parul prin caciula!"

"In fiecare ora e ultima ora..."

"Ce-i cu atata galagie, vi s-au urcat hormonii pe lustra?"

"Poti sa vorbesti in timp ce explici?"

"Creste in mod ascendent."

"Vorbiti, mai, pe randuri!"

"V-am jignit eu vreodata, tampitilor!"

"In loc sa-ti para bine, tu razi!"

"Avem un cerc de forma rotunda."

"Cu programa asta ma mir cum nu iesiti o generatie de handicapati."

La ora de muzica:
"Deschide gura ca, daca o tii inchisa, nici nu-ti intra, nici nu-ti iese"...(sunetul n.n.).

La ora de geografie:
"Lacul Rosu nu se numeste Rosu pentru ca e rosu, ci pentru ca asa i se spune".

La ora de algebra:
"Hai Bogdane, rezolva parantezele alea odata, ca se suna!"

Profesorul de sport ajuta o eleva sa sara peste capra:
"Nu-ti fie teama. Desfa picioarele, ca de restul ma ocup eu!"

"Absent de zi sau de...cum e?"

"Unde umblii ca o gaina beata?"

"Sa zicem "munca cat mai calificata" pentru ca "munca calificata" nu prea merge."

"Ia mai scoateti-va fesele alea de pe cap!"

"Aparent aceste lucruri sunt simple, dar daca va ginditi mai bine nu sunt chiar atit de complicate."

"Fetita, hai iesi la tabla! Dar lasa, nu te mai ridica, vino asa!"

"Vine domnul inspector sa vada si sa auda ceva din gura voastra."

"Ai un cap, numai nu-ti ploua in gat!"

____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...