joi, 23 ianuarie 2014

Doza de zambete - 23 Ianuarie 2014

- Dragi femei, nu duceţi bărbaţii până la fierbere… Se pot evapora!
____

- Daca vrei să faci cu adevărat ceva, vei găsi o cale. Dacă nu, vei găsi o scuză!
____

Bulă intră vesel în birou şi strigă:
- Soţia mea a născut un băiat!
Şeful se uită mirat la el şi zice:
- Aşa şi... bănuieşti pe cineva?
____

- Mă Mitică, zice Costică, eşti ******, ce ţi-a venit să cânţi astă-noapte cu trompetă în apartament, ai văzut, vecinul de la parter ţi-a spart geamul?
- Şi, ce-a realizat? Că după aceea se auzea mai tare…
____

- Cum deosebeşti un simplu găinar de un mare hoţ?
- Un găinar are tatuaje, un mare hoţ are costum şi diplomat!
____

- Imi tot reproseaza colegii de serviciu ca sunt un tip arogant si ca-i privesc de sus.
Le raspund intotdeauna cu calm: "Nu e deloc adevarat... Dimpotriva, VOI sunteti cei care ma priviti de jos!"
____

Bula la scoala, in clasa I, invata despre legume:
Profesoara: Copii, ce este fasolea?
Bula: Sursa de gaze naturale!
____

La insistenţele soţiei, soţul o ia pe aceasta la vânătoare.
- Ia zi, cum îmi stă părul? Sigur îmi stă bine sau doar spui tu aşa ... Dar combinizonul ăsta nu-mi face fundul mare? Că mie aşa mi se pare .... Da' pe aici nu dă nimeni cu o greblă? Numai frunze şi vreascuri pe jos ... Uite ce m-am murdărit pe cizme cu noroi ... Abia mi le-am cumpărat, la reducere ... Dar unde sunt cerbii şi căprioarele ? Ai spus că vom vâna cerbi şi căprioare azi ... Hei, de ce pleci ? De ce trânteşti arma de pământ ? Nu mai vânăm azi ?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...