joi, 7 august 2014

Doza de zambete - 7 August 2014

Sunt trei căi prin care te poţi ruina: femei, jocuri de noroc şi specialişti.
Cu femeile e cel mai plăcut, cu jocurile de noroc e cel mai rapid, iar cu specialiştii e cel mai sigur.
____

El: - Draga mea, ce faci? Mi-e dor de tine!
Ea: - Ce e? Iar ţi s-a stricat calculatorul şi ţi-ai adus aminte de mine?
____

Medicul de familie:
- Tinere, ai greutatea prea mare.
- Stiu. La greutatea mea, ar trebui sa fiu mai inalt cu 20 de cm, dar oricat mananc, nu cresc in inaltime...
____

Un ospatar se afla intr-o clinica pe masa de operatie. La un moment dat trece pe langa el un doctor, pe care-l cunostea din local.
- D-le doctor, zice el, va rog sa ma ajutati.
- Imi pare rau, raspunde doctorul, dar nu este masa mea.
____

- Cum sunt, draga, noii tai vecini?
- Draga, sunt tare de treaba.
- Pacat! Atunci hai sa vorbim de altceva...
____

Dacă nu sunteți mulțumiți de calitatea serviciilor noastre, vă dăm înapoi, întreit, toată marfa.
Compania de colectare a deșeurilor.
____

- Ce v-a picat la bac anul asta? intreaba reporterul pe un tanar care tocmai iesise din sala de examen.
- Nu stiu, dom'le, ia mai lasati-ma in pace, chiar nu v-ati saturat sa-mi puneti aceeasi intrebare in fiecare an?!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...