vineri, 11 septembrie 2015

Doza de zambete - 11 Septembrie 2015

Distreaza-te in autobuz... Priveste indelung si grav pe unul din pasageri, apoi ia telefonul si spune:
- Sefu', eu sunt. L-am gasit!
____


- Auzi, ba, noi de ce stam in groapa asta si sapam si sefu sta la umbra copacului sus?
- Nu stiu ba, intreaba-l
- Sefu, noi de ce stam in groapa asta si sapam si dvs stati la umbra copacului?
- Inteligenta...
- Ce-i aia?
- Uite, eu imi pun mana pe copacul asta si tu incearca sa o lovesti cu pumnul
Cand loveste, seful fereste mana.
- Ia zi ma, ce a zis seful?
- A zis ca din cauza inteligentei...
- Ce-i aia?
- Fii atent, io imi pun mana pe fata si tu incearca sa o lovesti cu lopata...
____


- Cea mai mare dintre pasarile cu picioare lungi este barza.
- Lasati povestile, dom´profesor! Suntem destul de mari ca sa stim ca barza nu exista!
____

- Bula, cum iti imaginezi tu scoala ideala?
- Inchisa, doamna, inchisa!
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...