vineri, 11 februarie 2011

Sa zambim si azi - 11 Februarie 2011

10 lucruri pe care fiscul nu ti le spune niciodata
1. Ştiu că ai bani de luat. De-aia sunt în control la tine. Nu vei mai avea!
2. Am normă de impuneri. Nu plec până nu-mi fac suma, vreau bonus şi luna asta.
3. Nu contează dacă eşti evazionist sau nu, contează cât de bine ştii să-ţi faci hârtiile.
4. Am nas de câine, îţi simt frica! Dacă nu ţi-era frică, nu pierdeam vremea cu tine.
5. Am voie să stau doar trei luni în control, dar nu am limită la numărul de controale. Când cred că e cazul, pot să mă întorc şi în ziua 92.
6. Rapoartele noastre de control sunt varză. Noroc că nu le contestă nimeni.
7. Ai ratat o groază de deductibilităţi. Nu sunt consultant fiscal, aşa că n-o să ţi le arăt.
8. Mai ai nişte mărunţiş prin conturile noastre. Sperăm să uiţi de el.
9. Mă tot bat nişte băieţi la cap să le spun ce am văzut în hârtiile tale.
10. Tu mănânci pizza. Eu mănânc sendviş. Ce fel de echitate socială e asta? Dă-mi pizza!
____

10 lucruri pe care avocatul nu ti le spune niciodata
1. Nu ştiu legea, dar îi ştiu pe judecători. Nici ei nu prea ştiu legea.
2. Poţi să câştigi procesul dar să nu obţii nici un ban. Contează cât e de solvabilă partea adversă. De-aia îţi cer onorariul înainte.
3. Ştiu zece avocaţi mai buni şi mai ieftini ca mine. Tu nu-i ştii, de-aia eşti aici.
4. Dacă este foarte limpede că ai dreptate, înseamnă că te jefuiesc de bani. Ai putea să câştigi singur sau să găseşti alt avocat, mult mai ieftin, doar pentru formalităţi.
5. Dacă este foarte limpede că nu ai dreptate, iar înseamnă că te jefuiesc de bani. Mai bine caută un avocat dispus să accepte o cotă cât mai mare ca onorariu de succes.
6. Tarifele mele sunt variabile, în funcţie de client. Pentru tine, regula este “până la ultimul bănuţ”.
7. Poate e mai bine să te te împaci cu adversarul din proces şi să scuteşti în felul ăsta o mulţime de cheltuieli inutile. De exemplu, cheltuiala cu mine.
8. Sunt maestru la amânări, recuzări, contestaţii. Dosarele nu le citesc niciodată.
9. Dacă îţi cer să mă plăteşti cu ora, poţi să stai liniştit, înseamnă că sunt un avocat harnic: lucrez cel puţin 48 de ore pe zi.
10. Nu pierd procese! Rectific: Nu! Pierd procese.
_____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...