joi, 17 februarie 2011

Sa zambim si azi - 17 Februarie 2011

Poti trai fara calculator ?
http://www.mytex.ro/fapt-divers/video/poti-trai-fara-calculator_1092.php
........................................................................................................................................

Cugetari...
Dragostea eterna dureaza 3 luni.
Nu te baga in lumea drogurilor.....suntem si asa destul de multi
A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta.
Cel care se naste sarac si urat are mari sanse ca atunci cand o sa creasca...... sa isi dezvolte ambele calitati.
Cei cinstiti sunt inadaptatii societatii.
Pestele care lupta impotriva curentului....moare electrocutat.
Nu este important sa castigi...este important sa-l faci pe celalalt sa piarda.
Nu sunt complet inutil....cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.
A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai romeneste.
Cel mai important nu este sa stii....mai important este sa ai telefonul celui care stie.
Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Este bine sa lasi bautura....insa rau este sa uiti unde ai lasat-o.
Banii nu fac fericirea....o cumpara gata facuta.
Inteligenta ma urmareste.....dar eu sunt mai rapid.
Fugi de tentatii.....dar incet sa te poata ajunge.
Exista o lume mai buna........ dar este foarte scumpa.
Daca o pasarica ti-a soptit ceva.....atunci inseamna ca ai inebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc.
Munca nu a omorat niciodata pe nimeni......dar de ce sa risti?
Alcoolul omoara incet incet......nu conteaza, nu ma grabesc.
Exista doua cuvinte care iti deschid multe usi......trage si impinge.
De ce sa bei si sa conduci ....cand poti sa fumezi si si zbori?
____

15 motive pentru care mi-am tras blog
1. Pe blog pana şi ideile proaste sunt de cea mai buna calitate
2. Am toata puterea necesara sa mă pot face de ras fara prea mult efort
3. Pot sa învart 3 cuvinte fara sa însemne ceva anume "doar e la moda"
4. Fiind un frustrat îmi rezerv dreptul de a fi ironic în spaţiul meu "ceea ce va fi vizibil"
5. Ador sa-mi ocup timpul cu asta "adică sa pierd timpul în timp ce pierd timpul"
6. Am viziuni pur idioate pe care vreau sa le împărtăşesc confraţilor mei
7. Sa mai existe înca un cocalar in world wide web
8. Sa il depăesc pe Zoso, Arhi si Bobbyvoicu la vizite " evident vizite calculate per-total"
9. Pentru ca îmi place sa visez
10. Pentru ca mă pot exprima liber şi fara bravadă
11. Pentru ca blog-ul si berea dau stil lucrurilor
12. Pentru ca adolescenta iţi da milioane de lucruri de discutat
13. Pentru ca sunt satul de "trişti"
14. Pentru ca textul liber in blog-ing poate fi variabil subînţeles
15. Si nu in ultimul rand pentru ca pot
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...