joi, 27 martie 2014

Doza de zambete - 27 Martie 2014

- Statisticile arată că un cuplu se ceartă de circa 312 ori pe an.
Cuplul ăla stă fix deasupra mea și îl aud tot timpul prin pereții subțiri.
____

- Azi m-am convins din nou cât de dăunător este să fumezi. M-am dus la bucătărie să fumez, iar soţia mea făcea mâncare. M-a pus să curăţ cartofi!
____

- De ce-ai intarziat, Bula? intreaba doctorul.
- Ma scuzati, am trecut mai intai pe la farmacist.
- Farmacistii astia sunt niste incapabili! racneste doctorul. Spun numai prostii. Si, ma rog, ce tampenie ti-a spus?
- Mi-a zis sa vin sa ma consultati dumneavoastra.
____

- Cine d*acu-i măsură ăla, de toată lumea-mi zice sa beau cu el!??
____

- Nu lucrez in weekend si in zilele care se termina cu „i”
____

Ea cumpără pentru el o duzină de chiloţi de aceeaşi culoare.
El: De ce de aceeaşi culoare? Ca să spună lumea că nu-mi schimb niciodată chiloţii?
Ea: Care lume?
Tăcere…
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...