miercuri, 29 octombrie 2014

Doza de zambete - 29 Octombrie 2014

- E numai vina ta ! A urlat nevasta la sot dimineata ...
- Da' ce am mai facut acum ?
- Lasa-ma sa ma gandesc, abia m-am trezit !
____

In toata tara mustele sunt ucise cu ziarul si numai in Covasna si Harghita cu manualul de limba romana.
____

Noi, romanii, ne tragem de la Traian si Decebal. In prezent, ne-o tragem de la Traian si Elena.
____

Acum un an am schimbat versiunea Logodnica 7.0 cu Nevasta 1.0 si am observat ca programul a lansat o optiune subita Bebelus 1.0 care ocupa mult spatiu pe hard.
In instructiuni nu era nimic mentionat.
Pe de alta parte, Nevasta 1.0 se autoinstaleaza in toate celelalte programe si se lanseaza automat cand deschid alta aplicatie, impiedicandu-i executia.
Aplicatii ca Bere-intre-prieteni 10.3, Duminica-la-fotbal 5.0 nu mai functioneaza, iar aplicatiile sociale gen www.Askinger.net 2.0 sunt in permanenta monitorizate…
Sursa: http://zambilici.eu/
____

- Ce poate fi mai neplacut decat un desteptator, care nu suna dimineata?
- Unul care suna!
____

Pentru a-si demonstra iubirea fata de ea, el a escaladat cel mai inalt munte, a traversat inot cel mai mare ocean, a traversat pe jos cel mai cumplit desert!
Intre timp, ea l-a parasit deoarece el nu era niciodata acasa sa duca gunoiul.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...