miercuri, 8 octombrie 2014

Doza de zambete - 8 Octombrie 2014

Un cuplu de proaspat casatoriti stau dimineata in bucatarie si isi beau cafeaua. La un moment dat, sotia observa pe geam o vecina care isi intindea rufele la uscat si ii atrage atentia sotului:
- Vai, ce rufe murdare are vecina noastra! Mi-e si groaza sa ma gandesc in ce hal trebuie sa arate la ei in casa daca rufele spalate sunt atat de ingrozitor de murdare!
Sotul priveste pe geam, dar nu zice nimic.
Zilnic sotia o observa pe vecina care iesea si mai punea cate ceva, ba la uscat, ba la aerisit si in fiecare dimineata facea comentarii rautacioase la adresa hainelor mizerabile, spunand ca intr-o zi se va duce la ea sa ii dea niste lectii despre curatenie. Intr-o zi, surpriza, vecina intinde la uscat niste haine curate.
- Oare cum s-a intamplat minunea asta!? se mira nevasta. Cineva i-o fi facut observatie si s-a rusinat!
Sotul:
- Nu, draga mea, a trecut mama pe la noi mai devreme si a spalat geamurile...
____

- Soldat Popescu, nu te-am vazut azi la lectia de camuflaj!
- Multumesc, domnule colonel!
____

- Nu te supara vecine, dar prin perete se aude zilnic ca fata ta vorbind singura, parca se cearta cu cineva !
- Stai linistit ! Exerseaza, ca peste o luna se marita...
____

Ultima fiţă la o nuntă nu-i fântâna cu ciocolată şi nici cvartetul live... ci priza cu încărcătoare pentru telefoane...
____

Doi prieteni vorbesc:
- Ce-ai facut aseara, te-ai intalnit cu tipa aia?
- Nu, n-a mai venit...
- Cred ca ai fost distrus, cum te simti?
- La inceput am fost distrus, ma gandeam ca am spus ceva aiurea, ca am gresit undeva, ca sunt urat... Apoi mi-am spus "Mai bine sa am o atitudine pozitiva! Poate a murit!"
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...