vineri, 29 mai 2015

Doza de zambete - 29 Mai 2015

Un bărbat intră într-un restaurant, iar chelnerul se apropie pentru a-i lua comanda. Clientul arată către cea mai apropiată masă şi îi spune chelnerului:
- Vreau şi eu ce mănâncă domnul de acolo.
După câteva minute, apare şi chelnerul, cu un ochi vânăt:
- Îmi pare rău, dar nu m-a lăsat să-i iau farfuria.
____

Bubulina: Aseara am fost sa-mi cumpar o rochie, dar am vazut niste sandale superbe! Asa ca mi-am luat poseta asta.
____

Cascadorul catre actor:
– Incepand de azi, eu voi face in locul dumneavoastra, scenele mai periculoase.
– Perfect! Atunci du-te acasa la mine si spune-i sotiei ca diseara vin tarziu.
____

Bula: În fiecare dimineaţă fac exerciţii să mă menţin în formă: de cinci-zece ori mă ridic ca să amân alarma.
____

Nu eşti beţiv dacă bei o carafă de vin. Eşti beţiv dacă ai impresia că aia e cana.
____

Comentatorul sportiv :
- Timpul este excelent, soarele străluceşte pe cer, nu este foarte cald, iarba de pe teren este uniformă, nu sunt băltoace, într-un cuvânt, totul este împotriva echipei noastre!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...