duminică, 29 mai 2011

Zambiti, va rog, sau chiar radeti - 29 Mai 2011

Maria catre Ion: Mai, Ioane, zi ma si mie o vorba dulce...
Ion: Marmelada.
____

Disputa rutiera:
EA: Voi, barbatii, n-ati opri nici in ruptul capului sa intrebati care e drumul. Mai bine pierdeti doua ore pe drum in plus !
EL: Pierdem noi doua ore, dar recuperam la parcarea cu spatele...
____

- Nevasta-mea viseaza in fiecare noapte ca s-a maritat cu un milionar.
- Asta nu-i nimic, a mea viseaza ziua.
____

Criza economica:
- Copii, pentru ca ati fost asa cuminti, azi o sa va duc la cofetarie sa vedeti cum mananca lumea prajituri...
____

Merge un schelet la doctor. Medicul:
- Acum se vine ?
____

- Barbatul meu s-a plans toata noaptea ca-l doare stomacul.
- Si ce-ai facut ?
- Mi-am pus tampoane in urechi.
____

- Unde este "punctul G" la o femeie ?
- La sfarsitul cuvantului "shopping".
____

Femeile trebuiesc tinute in puf: puf o palma, puf un picior, puf o palma, puf un picior...
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...