luni, 30 mai 2011

Zambiti, va rog, sau chiar radeti - 30 Mai 2011

Raspunsuri haioase date de copii la anumite intrebari

Raspunsuri date de copii din clasa a doua la urmatoarele intrebari:

> De ce a facut Dumnezeu mame?
> 1). Ea e singura care stie unde e banda de lipit.
> 2). Mai mult ca sa curete casa..
> 3). Sa ne ajute pe noi cind ne nastem.

> Cum le-a facut Dumnezeu pe mame?
> 1). El a folosit pamant, cum ne-a facut si pe noi.
> 2). Magie, plus putere suprema, si a amestecat mult.
> 3). Dumnezeu a facut mame la fel ca mine si tine ... Numai ca el a folosit piese mai mari...

> Din ce ingrediente au fost facute mamele?
> 1). Dumnezeu a facut mame din nori si par de inger si cele mai frumoase lucruri din lume si o masura de severitate.
> 2). Ele trebuie sa aiba startul din oase de om. Dupa aia s-a folosit foarte multa ata, ma gandesc.

> De ce Dumnezeu te-a dat pe tine mamei tale si nu altei mame?
> 1). Pentru ca noi sintem neamuri..
> 2). Dumnezeu a stiut ca ea ma iubeste mai mult decat mamele altor oameni.

> Ce fel de fetita a fost mama ta?
> 1). Mama mea a fost totdeauna mama mea si nimic altceva.
> 2). Nu stiu, ca nu am fost pe vremea aia, dar cred ca a fost mare sefa.
> 3). Altii imi spun ca ea era buna candva.

> Ce a trebuit sa stie mama ta despre tatal tau inainte ca ea sa se casatoreasca cu el?
> 1). Numele lui de familie..
> 2). Ea a trebuit sa stie trecutul lui. Daca a fost un escroc? Daca se imbata cu bere?
> 3). Daca face cel putin $800 pe an, daca el a spus "nu" la droguri si "da" la treburile casei?

> De ce mama ta s-a casatorit cu tatal tau?
> 1). Tatal meu face cele mai bune macaroane din lume. Si mama mea mananca mult.
> 2). Ea a devenit foarte batrana si nu mai putea sa faca nimic fara el.
> 3). Bunica mea mi-a spus ca mama mea nu a avut sapca gindirii pe cap cand s-a maritat cu tata.

> Cine-i boss la voi in casa?
> 1). Mama mea nu vrea sa fie boasa, dar ea trebuie sa fie pentru ca tatal meu e pampalau.
> 2). Mama e. Poti sa-ti dai seama dupa cum face inspectia camerei mele. Ea vede orice sub pat.
> 3). Eu cred ca mama e, numai pentru ca ea are mai multe de facut decat tatal meu.

> Care-i diferenta dintre mama si tata?
> 1). Mama lucreaza la lucru si lucreaza acasa, iar tata lucreaza numai la lucru.
> 2). Mama stie cum sa vorbeasca cu profesorii fara ca sa-i sperie.
> 3). Tatii sint inalti si puternici, dar mama are puterea reala, pentru ca ea este cea pe care o intrebi cind vrei sa perteci o noapte acasa la prieteni...
> 4). Mama are magie, ea te face sa te simti bine fara doctor.

> Ce face mama ta in timpul liber?
> 1). Mamele nu au timp liber.
> 2). O auzi pe ea zicand ca plateste facturi toata ziua.

> Ce ar trebui sa schimbe mama ta, ca sa fie perfecta?
> 1). In interior ea e deja perfecta. Pe dinafara cred ca ar trebui o operatie de frumusete.
> 2). Dieta.

> Daca ai putea sa schimbi ceva la mama ta, ce ar fi?
> 1). Ea ma obliga tot timpul sa imi tin camera curata. As sterge asta din ea.
> 2). As face-o mai desteapta. Atunci ea ar sti ca sora mea e cea care a facut prostii, si nu eu.
> 3). Eu as dori ca ea sa scape de ochii invizibili de la spatele capului...
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...