marți, 1 aprilie 2014

4102 ǝıןıɹdɐ 1 - ǝʇǝqɯɐz ǝp ɐzop

Langa o prostituata opreste un jeep:
- Ce faci pentru 100 euro?
- Absolut totul.
- Ok, urca, ma vei ajuta sa-mi asfaltez curtea si sa spargi o masina de lemne!
____

Soția către soț:
- Tu de ce încă nu te-ai bărbierit? doar știi că, trebuie să plecam la teatru!!
- Eu m-am bărbierit.
- Când?
- Când tu ai început să te îmbraci.
____

Doi poliţişti patrulau pe sectorul încredintat şi văd pe un copac un om spânzurat.
Un poliţist:
- Ascultă, ca să nu avem probleme, hai să-l mutăm într-un copac de pe sectorul vecin, lasă vecinii să-şi bată capul.
- Bine zici!
Zis şi făcut. Poliţiştii de pe sectorul vecin îşi patrulau sectorul şi ei şi, la un moment dat dau de spânzurat.
Unul dintre ei:
- Uite, mă, iarăşi atârnă ăsta aici!
____

Pe vremuri existau doar doua pozitii: vrei sau nu vrei.
____

- Tata, tu poti sa scrii cu ochii inchisi?
- Nu stiu, sa incerc.
- Bine, atunci sting lumina si sa imi semnezi si mie carnetul de note.
____

- Lumea nu-ti datoreaza nimic. Exista inaintea ta!
____

Cum afli ce crede nevasta despre tine?
Stingi lumina când îşi face unghiile cu ojă!
____

Blonda completeaza un formular pentru o slujba. Cu mari eforturi reuseste sa treaca de rubricile: nume, varsta, adresa… etc.
Ajunge la ultima rubrica: Salariu dorit.
Dupa cateva minute de gandire, scrie : DA.
____

- Am auzit ca posturile de televiziune romanesti au inceput sa fie sponsorizate de Hustler pentru emisiunile din viata personajelor mondene si de AXN Crime pentru programele de stiri.
____

- De ce trebuie să faci linişte în farmacie?
- Ca să nu trezeşti somniferele.
____

Victor Ponta: „Guvernul meu a reușit o creștere de 25%:
- ora 3 de sîmbătă noaptea a devenit ora 4.”
____

Cristi Chivu s-a retras din activitatea sportivă, povestind printre lacrimi cât de mult îi va lipsi băncuţa de rezervă de pe care privea cum jucau fotbal colegii lui.
____

Coada mare la covrigărie.
Reporterița pune o întrebare unuia din mulțime:
- Ce aveți de gând să faceți astăzi, având în vedere că este 1 aprilie?
- Păcălesc foamea!!!
____

- Un utilizator a vorbit urât despre Timișoara. Așa că l-am BANAT. (fb.com/blogandac)
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...