duminică, 20 aprilie 2014

Doza de zambete - 20 Aprilie 2014

O doamna mai in varsta a nascut. Imediat ce a ajuns acasa, rudele si prietenii vin sa o felicite si sa-l vada pe noul-nascut. Dupa ce doamna
serveste cafea, musafirii isi manifesta dorinta de a-l vedea pe cel mic.
Doamna raspunde: Inca un pic.
Doamna serveste si prajiturile. Musafirii ii transmit din nou dorinta lor de a vedea copilul. Doamna raspunde: Inca un pic.
In fine, musafirii, gata de plecare ii mai adreseaza inca o data doamnei rugamintea de a le arata copilul.
Doamna raspunde: Inca un pic.
- Dar de ce nu, acum?
- Pentru ca astept sa se trezeasca... ca nu stiu unde l-am pus...
____

Doctorul vrea să afle antecedentele medicale ale pacientului.
- Tatăl tău a murit de moarte naturală?
- Ah, nu. A fost tratat de un doctor !
____

- Cainele este cel mai bun prieten al omului!
Dar nici macar cel mai mare dusman al meu n-ar face c*ca pe covor in timp ce se uita fix in ochii mei!
____

- Mi-am băgat toți banii pe care-i aveam strânși într-un Rolex. Am zis să fie într-un ceas bun.
____

- Iubitule, am luat permisul de conducere! Daca te imbeti, pot sa conduc eu?
- Nu mai beau in viata mea!!!
____

Proverbiala:
Ceea ce nu te omoara... te schilodeste.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...