miercuri, 21 mai 2014

Doza de zambete - 21 Mai 2014

- Dragă Bulă, am auzit că tocmai ţi-a murit soacra, sincere condoleanţe! Ai fost alături de ea în ultimele clipe? întreabă vecinul.
- Da, am fost…. Dar, dacă te întreabă Poliţia, să spui că eram cu tine...
____

Directorul către subaltern:
- Când îţi arăt cu mâna, înseamnă că trebuie să te apropii de mine. E clar?
- Clar. Dar eu când dau din cap, înseamnă că nu vin.
____

- Nu crezi, iubitule, că masca din ulei de citrice mă ajută să arăt mai bine?
- Desigur, scumpo, dar nu înțeleg, de ce o mai scoți?
____

Un apel telefonic în cabinetul unui medic veterinar:
- Domnule doctor, în câteva momente trebuie să ajungă la dumneavoastră soacra mea cu o căţeluşă foarte bătrână. Vă rog să-i faceţi o injecţie cu o otravă puternică, să nu se chinuie!
- Nici o problemă! Dar cu căţeluşa ce să fac? Ştie să se întoarcă singură acasă?
____

- Domnule, eu am cumpărat de la dumneavoastră acest cașcaval ieri..
- Da, și care e problema?
- Ați spus că e elvețian.
- Da.
- Am o întrebare, el de acolo a fost importat sau deportat?
____

Intr-o cofetarie intra Bulişor, un baietel de vreo 8-9 ani, cu o hartie in mana.
- Tanti, as vrea 300 gr. caramele a 25 lei kilogramul, 500 gr. biscuiti a 9 lei kilogramul…
- Atat ? intreba vanzatoarea.
- Ar mai trebui 280 gr. bomboane fondante a 35 lei kilogramul si 400 gr. fursecuri a 31 lei kilogramul.
Vanzatoarea cantareste atent cele spuse de baietel si-i spune suma ce-o are de platit.
- Ei, ti-a dat mamica ta destui bani ca sa cumperi toate astea?
- Tanti, mama nu mi-a dat nici un leu, dar am venit la matale pentru ca nu stiam sa-mi fac problema la aritmetica.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...