vineri, 9 mai 2014

Doza de zambete - 9 Mai 2014

- Atunci cand am o problema, incep sa cant... Apoi realizez ca vocea mea e mult mai nasoala decat problema pe care o am...
____

Cât sunt lalelele?
- Șapte lei firu', boss.
vs.
- Cât e lalelele?
- Trei lei firu', fratele meu...
____

- Draga, imi permiti sa merg la pescuit?
- Sigur ca da, iubitule, doar nu te tin de coarne!
____

Cand 8 fete te invita sa iesi, nu te panica, ai gresit baia.
____

Ora de zoologie:
Profesorul: Care este deosebirea dintre elefantul african si cel indian?
Elevul: Codul postal, domnule!
____

Nu fura femeia altuia, ia-o doar sub forma de împrumut...
____

Copilul:
- Ce-i aia de la usa bisericii?
- Instalatie de alarma.
- Pentru ce?
- Sa nu intre hotul.
- Da' ce, hotul n-are voie sa se roage?
____

Barmanul catre un client:
- Ce bei?
- Alocatia copiilor!
____

El (la telefon ):
- Iubito, eram pe DN 1 in drum spre Carmen, cand am avut explozie la cauciucul stanga fata. Masina a derapat si s-a rostogolit. Noroc ca m-am oprit intr-un copac, altfel nu mai eram in viata. Am reusit sa ies din masina cu doua secunde inainte sa cada in prapastie. Acum sunt la spital. Am fractura la mana stanga, piciorul drept amputat, trei coaste rupte, traumatisme cerebrale deschise si contuzii severe.
Ea:
- Cine naiba e Carmen?
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...