miercuri, 10 august 2011

Zambim si azi - 10 August 2011

Succesul la 2 ani este .... sa nu faci pe tine.Succesul la 3 ani este .... sa ai dinti.Succesul la 12 ani este .... sa ai prieteni.Succesul la 18 ani este .... sa ai permis de conducere.Succesul la 20 ani este .... sa faci dragoste bine.\Succesul la 35 ani este .... sa ai bani.Succesul la 50 ani este .... sa ai bani.Succesul la 60 ani este .... sa faci dragoste bine.Succesul la 70 ani este .... sa ai permis de conducere.Succesul la 75 ani este .... sa ai prieteni.\Succesul la 80 ani este .... sa ai dinti.Succesul la 85 ani este .... sa nu faci pe tine.
____

CULMEA CONFORTULUI: La o inmormantare , toti sa stea in picioare numai tu sa stai intins
____

Dimineata in magazin:
- As dori 3 lazi cu vodca, 150 sticle de bere, 10 sticle de martini si 50 pachete de prezervative.
- Da sigur. Luati, va rog.
- Multumesc. La revedere.
- Domnule, asteapta!
- Da?
- Ia-ma te rog cu tine!
____

Un tip, la restaurant cu iubita:
- Draga mea, trebuie sa marturisesc ca ti-am ascuns ceva.
- Ce?
- Sunt casatorit, iar sotia e insarcinata in ultima luna.
- Pfff, ce m-ai speriat! Credeam ca BMW-ul nu e al tau!
____

La sala de fitness:
- Vreau sa impresionez o fata, ce aparat sa folosesc?
- Foloseste bancomatul!
____

- Daca noaptea dormi prost, de ce crezi ca dimineata esti destept?
- Pun ceasul sa sune.
____

- .si moartea i-a fost fatala.
____

Daca o femeie poate mima un orgasm, un barbat poate mima o casnicie intreaga.
____

- Gainile astea vii sunt proaspete?
____

- Mi-e teama ca, dupa ce voi muri, voi fi ingropat de viu.
____

Sotul si sotia pleaca in vacanta la Ierusalim si avand un accident, sotia moare. Ghidul, amabil, ii explica sotului:
- Va costa 5.000 de dolari sa o trimiteti acasa, dar o puteti inmormanta aici pentru doar 150 de dolari. Sunt conditii foarte bune si este mult mai ieftin.
- Totusi o sa aleg prima varianta, raspunde sotul. Aici a murit un om, l-au ingropat si dupa trei zile a inviat! Nu vreau sa risc!
____

- Cum este vremea?
- Probabila.
- Si maine va fi la fel?
- Sigur.
____

- Am inceput sa scriu un nou roman.
- Si unde ai ajuns?
- De abia am stabilit pseudonimul si pretul.
____

- De cate ori te vad ma gandesc la fratele tau.
- De ce? Noi nu semanam deloc.
- Nu, dar imi datoreaza o multime de bani.
____

- A fost dragoste la prima vedere... De abia dupa aceea mi-am pus ochelarii.
____

- Mario, nu faci curatenie ca lumea. As putea sa scriu pe praful asta.
- Ce bine sa stie omul carte...
____

- Logodnicul meu mi-a spus ca pentru mine ar face orice nebunie.
- Pe bune? Te-ar cere si de nevasta?
____

- Batranul acela cauta de ore bune o hartie de un milion. E foarte nostim.
- De unde stii ca e de un milion?
- Am gasit-o eu.
____

- Ai vrea sa fii sotia unui miliardar?
- As vrea sa fiu vaduva lui.
____

Directorul catre adjunct:
- Esti venit abia de un an si ai reusit sa parcurgi toate treptele ierarhice de la simplu muncitor, pana mi-ai devenit adjunct. Ai rezultate foarte bune. Felicitari!
- Multumesc, tata!
____

Arheologii englezi sapa vreo 10 metri si gasesc fire de cupru. Trag concluzia:
- Anglosaxonii comunicau prin telefon inca de acum 500 de ani.
Sapa si nemtii la ei si gasesc niste firisoare de sticla, la vreo 50 de m adancime. Trag concluzia:
- Germanicii comunicau prin fibra de sticla inca de acum 1000 de ani.
Sapa si romanii. Nu gasesc nimic nici la 10 m, nici la 100 m, nici la 1000 m, nici la 10,000 m... Trag concluzia:
- Dacii au comunicat wireless dintotdeauna.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...