luni, 9 aprilie 2012

Zambete - 9 Aprilie 2012

Ce copil pot sa am, i-am explicat despre pasari si albine si el imi spune despre macelar si nevasta-mea.
____

Bula tocmai isi luase o masina noua si se intalneste cu un tovaras:
-Ce faci, ma ? Cum e noua masina ?
-E foarte dragastoasa. Pupa toate masinile!
____

Când te căsătoreşti ai nevoie de un martor... Ca la orice duel.
____

De cate ori n-ati auzit femeile spunand:”exteriorul nu conteaza atat de mult, mai important este ce se afla in interior…”
Cred ca putem fi cu totii de acord ca se refereau la portofel…
____

-Ai auzit ce a scris Bula pe piatra de mormant a sotiei sale?
-Ce a scris?
-"Lacrimile mele nu o pot invia.De aceea plang!"...
____

Porcul catre miel:
- Paste Fericit!
Mielul:
- 'Te-n p... mea!
____

Nevasta catre Ion:
-"Ioane iti place placinta?"
-"Daaa" zice Ion
-"Da' merele iti plac?" intreaba ea
-"Nu" raspunde Ion
-"Ei atunci n-o sa-ti placa ce ti-am facut"
-"Placinta cu mere?!?" intreaba Ion
-"Nuuu.." zice ea "m-am culcat cu frate-tu!"
____

Doi producători discută la Hollywood:
- Voi face cea mai bună scenă de bătălie a timpului - spune unul. - scena finală! De pe o parte 25 de mii de soldati, de cealaltă parte alţi 25 de mii de soldati şi se împuşcă între ei...
- Fantastic. Dar cum vei plăti toţi aceşti oameni?
- Asta este ideea... Vor folosi gloanţe adevărate...
____

Doctorul intreaba pe o viitoare mama tanara:
- Tatal copilului va fi prezent la nastere?
- Nu cred.
- De ce?
- Pai... nu se prea intelege cu sotul meu.
____

4 dimineata, ma pregateam sa plec de la petrecerea asta cand prietenul meu ma abordeaza:
-"Poţi să ma duci si pe mine acasă?"
-"Esti mort de beat, este???"i-am raspuns
- "Nu mah ce-ai” zice el “abia daca m-am atins de bautura, dar de ce crezi asta?”
-“Omule..” i-am spus,” petrecerea este la tine acasa!!”
____

Mai bine să fii deștept și să faci pe prostul uneori, decât să fii prost și să faci pe deșteptul!
____

- Mă, Ioane, mă ! Ai auzit ce-o pățât bietu' Gheorghe azi- noapte ?
- Nu, mă ! Tulai Doamne, da' ce-o pățât ?
- Ai de capu' şi de zâlile lui ! O fugit cu nevastă-mea, mă !
____

A fi smecher inseamna sa fii de doua ori prost si o data tampit...
____

Pentru voleiul feminin de plaja trebuie sa ai ochiul ager, sa-ti mearga mana repede si sa ai incheieturi puternice.
Si asta doar ca sa il privesti...
____

La aniversarea de 40 de ani a sotiei mele soseste o prietena blonda:
- La multi ani, draga mea! ii zise ea...Cati ani implinesti, daca nu sunt indiscreta?
Vazand ca nevasta-mea intarzie sa raspunda, ma grabesc eu de colo si-i zic:
- Are o varsta...de 5 ori mai mica decat greutatea!...
Vazand privirea ucigatoare pe care mi-a trantit-o nevasta-mea, imi dau seama ca am gafat, insa imediat blonda incearca sa-mi sara in ajutor, si-i zice:
- Cred ca sotul tau a vrut, de fapt, sa spuna ca nu pari chiar atat de batrana, totusi!...
____

La cateva luni dupa ce sotia m-a parasit, rudele si prietenii s-au gandit sa-mi faca o vizita...
M-au gasit ravasit, intr-un dezastru total...Nedormit, cu ochii injectati, slab de mi se vedeau oasele, cu hainele jegoase...
- "Titele", mi-au zis, "nu crezi ca ar cam fi cazul de-acuma sa incetezi cu chefurile??"
____

7 ani de zile n-am băut, n-am fumat, n-am alergat după femei, până în clipa în care m-am dus prima zi la şcoală!
____

Am auzit noaptea trecuta tipand: "Ajutooor!!...ma violeaza!!!"
Of... asta e ultima data cand mai cumpar banda adeziva de 1 leu!
____

Am ramas de-a dreptul consternat cand am vazut ca cineva a facut o gluma tampita si a scris pe peretii unui WC public "Iau m**e si ma f*t in c*r", iar dedesubt numarul de mobil al neveste-mii...
"...La dracu‘, imi zic uitandu-ma mai atent, "dar asta-i chiar scrisul ei!!!"...
____

O domnisoara trebuie sa fie citita, inteligenta si sa aiba simtul umorului. Dar nimeni nu-i poate interzice sa combine toate astea cu alcool si sex murdar.
____

Nevasta-mea:
-“Ce-ai face daca ai afla ca fiul nostru e homosexual?”
-“Ce sa fac” zic “as face exact ce a facut si tata cand a aflat ca fratele meu e homosexual”
-“Ce frate homosexual?!?”
-“Exact!!!”
____

-Dragul meu, se intampla ceva cu mine... Nu-mi pot gasi locul.
-Ce, ai uitat unde se afla bucataria???
____

Dimensiuni cosmice...
- Bula, il intreaba maica-sa, te-a ascultat astazi la romana?
- Da, raspunde Bula.
- Si, ce ti-a zis dom‘ profesor?
- "Prostia din capul tau este atat de mare, /Ca mii de ani i-ar trebui luminii s-o masoare!"...
____

Femeia pe bărbat îl aude dar nu îl ascultă. Bărbatul pe femeie o aude, o ascultă, dar nu o înţelege!
____

Meciul de fotbal la care te uiti nu e in regula daca:
- dupa 5 minute de joc, raportul de jucatori e 5:11
- ploua asa tare ca jucatorii intra cu barci pneumatice pe teren
- arbitrul intreaba pe capitani daca nu au sa-i schimbe o bancnota pentru ca nu are monede
- la pauza, echipa oaspete pleaca sa prinda trenul
- tusierul poarta tricoul gazdelor
- gazdele au in fata portii un paravan din plexiglas
- capitanul echipei gazda a adus cu el 3 pitbulli si le-a dat drumul in careul adversarilor
- managerul gazdelor e vazut intinzand arbitrului un plic gros
- arbitrul de centru poarta ochelari si baston
- fiul tau te intreaba daca e normal ca poarta gazdelor sa aiba plasa in fata liniei
- arbitrul a dat deja 3 goluri
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...