sâmbătă, 1 iunie 2013

Din viata - 1 Iunie 2013

Petrecem primele doisprezece luni din viata copiilor nostri invatandu-i sa mearga si sa vorbeasca, iar urmatoarele doisprezece spunandu-le sa stea jos si sa taca.
____

Am avut ghinion în privința copiilor: au crescut.” – Christopher Morley (1890-1957)
____

„O trăsătură a unui copil normal e că nu se poartă prea des în felul acesta.” – autor anonim
____

„Dacă atunci când ajung acasă îmi găsesc copiii în viață, înseamnă că mi-am făcut treaba.” – Roseanne Barr (n. 1952)
____

„Nu încerca să-ți crești copilul după asemănarea ta, s-ar putea să-ți iasă.” – Russell Baker (n. 1925)
____

„Mama mă proteja de lumea de afară, iar tata mă amenința cu ea.” – Quentin Crisp (1908-1999)
____

„Iubirea înseamnă să stai toată noaptea lângă un copil bolnav – sau lângă un adult sănătos.” – David Frost (n. 1939)
____

„Îmi iau copiii peste tot, dar tot timpul găsesc drumul înapoi spre casă.” – Robert Orben (n. 1927)
____

„Să-i dai unui adolescent sfaturi de viață e ca și cum ai face baie unui pește.” – Arnold H. Glasow (1905-1998)
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...