duminică, 15 septembrie 2013

Zambete de toamna - 15 Septembrie 2013

La ora de romana se da un test cerinta e o compunere cu titlul "La gradina zoologica"
Un copil vine cu foaia de test pe care o pune pe catedra pe care scria: gradina zoologica era inchisa.
____

Completare fisa de internare, rubrica antecedente personale patologice. Interviu luat de medic pacientului:
Medicul: - Ceva probleme la nastere?
Pacientul: - Domn' Doctor, cu tot respectul, dar cred ca sunteti orb.
Medicul: - De ce spui asta?!
Pacientul: - Pai eu sunt barbat. Cum sa nasc?!
____

Cercetatorii britanici au demonstrat ca zilele de nastere sunt benefice pentru sanatate. Cu cat sarbatoresti mai multe, cu atat traiesti mai mult.
____

Dex: Copilaroasa: o femeie care are mai mult de 7 copii.
____

"- Multi oameni cred ca sunt proasta pentru ca sunt blonda...imi zise tipa asta aseara la bar.
- Eu nu mi-as apleca urechea la asemenea tampenii. Uita-te la Marilyn Monroe, de exemplu...i-am raspuns.
- De ce, unde e? intreba ea curioasa, privind peste tot in jur."
____

Dex: Ursari: de regula soferi autohtoni ce conduc bmw-uri seria 3, foarte vechi, denumite ursulet si care se aduna prin paduri la un gratar ad-hoc sa-si laude ursii.
____

El: Nu te simti bine? Ce e cu tine?
Ea: Nimic.
El: E ceva ce am spus?
Ea: Nu.
El: E ceva ce n-am spus?
Ea: Nu.
El: E ceva ce am facut?
Ea: Nu.
El: E ceva ce n-am facut?
Ea: Nu.
El: E ceva ce am zis din greseala referitor la ceva ce am facut cand n-ar fi trebuit sa fac, sau macar ar fi trebuit sa-l fi facut altfel si sa tin cont de sentimentele tale?
Ea: Probabil.
____

Anunt: Caut fată deşteaptă pentru relaţie îndelungată.
Numărul meu de telefon este : 0722345xyz
x(x+k)n=[(n!k) xk log(n+k) ]
(1+y)n=1+ny/12!+[n(n-1) y/2]/25!
z=π/n (z-k)
n=2
k= n+5
____

- Iubitule, spune-mi ceva care sa ma faca sa visez!
- Du-te la somn.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...