joi, 26 septembrie 2013

Zambete de toamna - 26 Septembrie 2013

''M-am despărțit de iubita mea și am încercat s-o dau uitării.
Surprinzător, nu s-a uitat nimeni la ea.''
____

Un betiv se intoarce acasa cu nasul rupt. Sotia il intreba speriata:
- Ce-ai patit, draga?
- Tocmai iesisem din bar cand, deodata, asfaltul se ridica in fata mea si ma pocneste direct in nas...
____

E rotunda si e carna si cu capu-n jos atarna!
(ghinda)
Din carne e crescuta, tare si osoasa.
O parte-i belita si alta-i flocoasa.
(pana de gasca)
Deget nu e, unghie n-are,
dar atarna-ntre picioare.
Orisicine se intrece,
s-o apuce si s-o frece.
(tata vacii)
Cine se urca, o baga, o freaca, coboara, se spala si pleaca?
(cosarul)
Ce se plateste, se beleste, se s.uge cand e tare si curge cand e moale?
(inghetata)
In fata mareata, pe margine creata, in spate o l.ingi, in fata o-mpingi.
(marca postala, timbrul)
Piele vie, piele moarta, dai din fund si intra toata.
(cizma)
____

- Bunicul obisnuia adeseori sa spuna: "Nu urma calea altor oameni, creeaza-ti propria ta cale".
El a murit dealtfel in Al Doilea Razboi Mondial, intr-un camp minat.
____

Unde prostia vorbeşte, inteligenţa tace !!
____

"Stau singur intr-o cafenea si ma plictisesc. Deodata, spre mine se indreapta o tanara "caprioara", care imi spune cu o voce suava:
- Esti singuuur ?
- DA ! Bineinteles! Nu am pe nimeni ! Is virgin !
- Atunci pot sa iau scaunul asta de langa tine, si asa e in plus ?"
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...