marți, 17 septembrie 2013

Zambete de toamna - 17 Septembrie 2013

- Lui Georgica nu-i place rochia mea noua.
- Poti s-o schimbi.
- M-a costat atatia bani! Mai bine il schimb pe Georgica!
____

Soțul către soție:
- Dragă, știi că ți-am promis o vacanță de nerepetat?
- Da dragule, parcă trebuia să plec în Egipt săptămâna viitoare. Nu cumva s-a anulat?
- Nu dulceață, nici într-un caz, pur și simplu am comandat ca bonus Irak și Siria…
____

”Mami! Vreau asta! Mami! Vreau aia! Mami! Aici…! Mami! Acolo…! Mami! Ne jucăm? Mami! Ne plimbăm?...”… Cât e de frumos să fii mamă - s-a gândit tata, tolănindu-se pe canapea.
____

Soțul venind acasă o întreabă pe soție:
- Cum ți-a mers ziua, dulceață?
- Perfect dragule. Am făcut ciorbă, am prăjit pește, am spălat geamurile și hainele copilului, precum și ale tale, iar acum stau și croșetez. Apropo, dacă mâine nu achiți factura la internet, te omor.
____

- Taticule, tu pe cine te-ai gandit sa votezi?
- Vezi cum esti? Mai intai ma provoci, ca pe urma sa ma poti pari mamei tale ca injur ca la usa cortului...
____

I: Cum se incalzesc gamerii iarna?
R: La caldura degajata de placa video.
____

Intr-un salon dintr-un spital, discuta 2 bolnavi:
- Tu de ce esti aici?
- Am mancat mancare din spital...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...