sâmbătă, 21 septembrie 2013

Zambete de toamna - 21 Septembrie 2013

El (la telefon): "Iubito, eram pe DN1 in drum spre Mihaela cand am avut explozie la cauciucul stanga-fata.
Masina a derapat si s-a rostogolit. Noroc ca m-am oprit intr-un copac, altfel nu mai eram in viata.
Am reusit sa ies din masina cu 2 secunde inainte sa cada in prapastie. Acum sunt la spitalul municipal din Brasov.
Am fractura la mana stanga, piciorul drept amputat, 3 coaste rupte, traumatisme cerebrale deschise si contuzii severe."
Ea: "Cine dr*cu-i Mihaela?"
____

Si de aveau cainii gust de mici... nu mai era nicio problema acum...
____

Constatare medicala: cu cat este mai urata este femeia, cu atat mai rar o doare capul!
____

Minerii de la Rosia Montana au dat detalii despre cum i-a convins Ponta sa iasa din mina:
Si-a dat niste aere de nu se mai putea respira acolo...!
____

Un bărbat ii face cadou iubitei sale un inel cu un diamant foarte mare. Ea se uită la el şi incepe să ţipe:
- Imi faci cadou un diamant fals?!!!
El zâmbeste şi ii spune:
- Merge perfect cu genele, sânii şi org*smele tale false!
____

"Am intrat aseara la un hotel si am intrebat-o pe receptionera:
- Mai aveti camere libere?
- Nu, raspunse ea.
- Excelent! am strigat. Scoate repede toti banii, acesta este un jaf!"
____

"Nu înţeleg de ce unii părinţi evită să discute despre sex cu copiii lor.
Când aveam 10 ani, am văzut doi câini care se împerecheau pe stradă şi am întrebat-o pe maică-mea:
- Ce fac câinii ăia acolo?
- Dansează, mi-a răspuns.
La primul banchet, în clasa a patra, am fost exmatriculat."
____

Doi pensionari aflati in Mamaia in cadrul programului ’’Litoralul pentru toti” au adresat o petitie ministrului Turismului:
Domnule ministru al Turismului, degeaba dati sute de mii de euro pe palmieri daca proprietarii hotelurilor nu stiu sa-si trateze oaspetii cum se cuvine. Eu stau de o saptamana aici si n-a venit nimeni de la asociatie sa-mi citeasca apometrele. Bataie de joc!
____

În plină zi o femeie in pielea goală ,înaltă, slăbuţă ,cu ţâţe imense a jefuit un magazin şi a dispărut.
De ce oare nu i-a reţinut nimeni chipul , deşi nu purta mască ???
____

Din lipsa finanțării, polițiști moldoveni mănâncă ceapă cu fasole, pentru a face rost de gaze lacrimogene.
____

In judetul Vaslui , prima propozitie invatata de copii este "Ana are bere".
____

”S*tanist” – s-a gândit papagalul, uitându-se la cioară.
”Homos*xual” – s-a gândit cioara, uitându-se la papagal.
____

Alternativă la eutanasiere! Brigitte Bardot va ţine un curs de planning familial pentru căţelele maidaneze!
____

Antonia şi Velea nu ştiu dacă mai au o relaţie: “În ultimele zile tabloidele n-au scris nimic despre noi şi suntem derutaţi”
____

- Exista o categorie de oameni de care trebuie sa te feresti mai mult decat de celelalte
- Care? a oamenilor rai, a obsedatilor?
- A celor care cad de pe cladiri.
____

- Credeam ca impartirea tacamurilor mostenite de la bunica, o sa fie fara probleme. N-a fost așa. Ne-am certat la cutite.
____

Definitii:
PULOVER – Imbrăcăminte pe care trebuie s-o poarte copilul atunci cand i-e frig maică-sii.
PARINTI – Cuplu care invata un copil sa vorbeasca si sa mearga, pentru ca mai tarziu sa-i spuna sa stea jos si sa taca din gura.
FEMEIE – Ansamblu de curbe care fac sa se indrepte o linie.
SUPOZITOR – Inventie care va ramane in anale.
BABY SITTERI – Adolescenţi care trebuie sa se comporte ca adulţii, in asa fel incat adulţii care pleaca de-acasa sa se poata comporta ca adolescenţii.
____

Soția întorcându-se din vacanță începe atent să examineze: pernele, cearșaful, plapuma… după care îndelung examinează cada, dușul, chiar și peria de păr… nedescoperind nimic suspect, i se adresează soțului:
- Nu cumva au început să-ți placă femeile chele?
____

În gară, un bătrânel supărat îl ia la întrebări pe un angajat CFR:
- Domnule, pentru ce mai aveți orar pentru mersul trenurilor, când niciun tren nu vine la ora la care trebuie?
- Păi, moșule, dacă n-am avea orar, de unde ai mai ști că întârzie... ???
____

- Vand apartament in Bucuresti sau schimb cu sat din judetul Vaslui.
____

- Stiti ce ma ajuta sa zambesc in fiecare zi?
Muschii faciali!!!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...