duminică, 8 septembrie 2013

Zambete de toamna - 8 Septembrie 2013

Mâine(substantiv)- tărâm mitic unde sunt stocate 99% din motivațiile, realizările si productivitatea umană.
____

- Imi pare rau pentru oamenii care nu beau... Ei nu vor putea aprecia niciodata racoarea si confortul gresiei din baie.
____

- Azi, cand am ajuns acasa, nu mi-a venit sa cred ce am auzit de la nevasta-mea, si anume ca fiul meu de 5 ani nu e de fapt al meu... Ea mi-a spus ca de altadata sa fiu mai atent pe cine iau de la scoala.
____

O tipa casatorita de curand se plange mamei la telefon:
- Nu-l mai suport deloc! E tot timpul asa de prost dispus incat am devenit si eu un pachet de nervi. Am si slabit foarte tare din cauza asta.
- De ce nu-l parasesti atunci? intreba ma-sa.
- Asa voi face, dar mai intai astept sa ajung la 50 de kg.
____

I: - Cum trebuie sa fie o femeie serioasa?
R: - Femeia serioasa trebuie sa aiba soţ si amant.
I: - Credeam ca aia e o femeie adultera.
R: - Femeia adultera are soţ si mai multi amanti.
I: - Credeam ca aia e o femeie usoara.
R: - Femeia usoara are doar amanţi.
I: - Credeam ca aia e o femeie pierduta.
R: - Femeia pierduta n-are nici sot, nici amant.
I: - Credeam ca aia e o femeie singura.
R: - Femeia singura e aia care are numai sot.
____

3 Unguri pe o terasa in centru vechi:
- Ioi, adus la noi 3 coca cola light?
- Nu avem Light dar va putem da 3 ZERO !
____

- Propun ca pentru suporterii unguri ce au suferit ceva traume aseara, sa li se asigure asistență medicală de către dr.Ciomu. Istoria ne va fi recunoscătoare.
____

- Piti si compania nu mai trebuiau sa se prezinte la meci: ungurii au fost batuti deja de Jandarmerie!
____

NEWSALERT:
Induși în eroare, câțiva suporteri unguri au ajuns din greșeală la Budapesta pentru meciul de vineri.
____

Guvernul intentioneaza sa emita o ordonanta de urgenta privind castrarea sau eutanasierea tuturor cainilor care vor fi prinsi umbland liber pe strazi.
Auzind acestea, dinamovistii s-au baricadat in case si nu vor sa mai iasa cu nici un chip.
____

"- Stii bancul cu patrula? ii zic unui ultras ungur, dupa meciul Romania-Ungaria.
- ??!!...
- Patru la zero!
- Ce patru la zero?! raspunse el, rosu de furie. A fost doar 3-0!
"Uite-l ca stie si romaneste...", mi-am zis in gand. Apoi i-am raspuns:
- Pai 3-0 pentru echipa Romaniei, plus 1-0 pentru mine, ca te-am facut sa te oftici!"
____

- Sarmanii unguri... De la jandarmi si-au luat-o, la fotbal si-au luat-o.
Dupa meci au fost cuminti. Maidanezii erau totusi pe pozitii, pentru orice eventualitate...
____

Adrian Minune, apropo de maidanezi: „În copilărie era cât pe ce să fiu devorat de un hamster!”
____

Secolul 21, o tara europeana:
Bine ati venit in Romania!
.....sper ca poti fugi repede!
____

NATO convoaca aliatii pentru razboiul din Siria. Americanii vin cu tehnologia militara, turcii vin cu soldatii, iar Romania trimite 200000 de maidanezi de lupta.
____

După meci, presa maghiară exultă: „Noi am ratat primii calificarea la Mondialul din Brazilia, nu România!”
____

Dr. Doolittle a anuntat intr-un comunicat de presa ca maidanezii din Bucuresti aduna semnaturi pentru a cere autonomie.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...