joi, 5 septembrie 2013

Zambete de toamna - 5 Septembrie 2013

O tipă îi scrie iubitului ei aflat in armată:
"Dragă John, nu mai pot continua această relaţie, distanţa dintre noi este prea mare , trebuie să recunosc că deja te-am înşelat de 2 ori de când ai plecat şi nu cred că este corect pentru nici unul dintre noi . Îmi pare rău , te rog să îmi trimiţi înapoi poza cu mine pe care ţi-am trimis-o acum ceva vreme. Cu dragoste, Becky. "
Soldatul cu sentimente rănite şi ochii înlăcrimaţi le-a cerut tuturor camarazilor săi orice fel de poze pe care le au cu iubite, surori sau foste iubite şi amante. Pe lângă poza cu Becky , John i-a trimis toate celelalte fotografii cu femeile frumoase pe care le-a strâns de la prietenii lui.
La primire Becky a primit teancul plus o foaie pe care scria :
"Dragă Becky, îmi pare rău, dar nu-mi pot aminti cine eşti , te rog să-ţi iei poza din teanc."
____

La un interviu de angajare:
- Care consideri ca sunt principalele tale defecte si calitati?
- Principalul meu defect este acela ca uneori nu pot distinge intre ce este real si ce nu.
- Si calitatile tale?
- Sunt Batman.
____

- Mai Ioane, de ce te-ai insurat ?
- Pentru ca nu-mi placea mancarea gatita de mine.
- Si acum cum e ?
- Acum imi place !
____

- E frumos viitorul tau sot?
- Sotul nu,viitorul lui da.
____

Oamenii de stiinta britanici au descoperit ca sunt englezi.
____

In zilele noastre, viața s*xuala a tinerilor începe odată cu conectarea la internet.
____

- Ce faci ,Fănică ,tot mai strângi banii la ciorap ?
- Nu , acum strâng banii … pentru ciorapi !
____

- Pe vremea mea , copiii de 12-13 ani mergeau la Casa Pionierilor .Se inscriau la un cerc : de pictura , de arta fotografica , radioamatori etc. Astazi , la aceeasi varsta , se inscriu intr-un cerc de suspecti.
____

Tânăra soție o sună pe mama:
- Mamă, nenorocitul ăsta iar nu vrea să mănânce pastele pregătite de mine!!!...
- Draga mea, nu te enerva, ia-l cu binișorul, spune-i că ai depus efort când ai pus la fiert pastele...
- Cum adică? Ce vrei să spui? Trebuiau fierte înainte de a le pune în farfurie?!
____

Ca să salveze pădurile, Spiru Haret nu va mai acorda diplome de hârtie.
____

Postul TV Antena 3 l-a criticat aspru pe celebrul Roger Waters , care a concertat de curand in Bucuresti. Cercetand istoricul formatiei Pink Floyd , acestia au aflat ca Roger a fost basist.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...