duminică, 14 septembrie 2014

Doza de zambete - 14 Septembrie 2014

Un tata:
- Acum mi-am dat seama de ce erau asa de frumoase sarbatorile de Craciun, cand eram copil: atunci NU EU plateam cadourile...
____

"Un om a gasit un ou de vultur si l-a pus in cuibarul unei gaini din hambar. Dupa ce a fost clocit alaturi de puii de gaina, puiul de vultur s-a nascut si a crescut alaturi de ei. Toata viata vulturul a facut ceea ce au facut si puii din hambar. El a scormonit pamantul dupa viermi si insecte. El a cloncanit... si-a intins aripile si a zburat cativa metri in aer. Anii au trecut si vulturul a ajuns foarte batran. Intr-o zi el a vazut o pasare magnifica deasupra sa, sus pe cerul senin. Plutea intr-o gratioasa maretie pe curentii puternici de aer, cu abia o bataie din aripile sale puternice, care pareau din aur. Vulturul batran crescut printre gaini privea in sus cu veneratie. "Cine e acela ?" a intrebat el. "Acela e vulturul, regele pasarilor", a spus vecinul sau. "El apartine cerului. Noi apartinem pamantului, noi suntem gaini. "Asa ca vulturul a trait si a murit ca o gaina, pentru ca asta a crezut si a gandit el ca a fost."
____

Un cioban este intrebat la piata:
- De ce nu are mielul coarne?
- Pentru ca nu-i insurat, doamna.
____

Bula n-a invatat, iar profesoara vrea sa-i puna nota 2:
- D-na profesoara, nu vreau sa va sperii, insa taica-meu mi-a spus: inca un 2 si cineva o va lua in freza!
____

Cand trei femei discuta, se numeste conversatie. Dupa ce una dintre ele pleaca, se numeste barfa.
____

- Nu iti place de mine ?
- Nu.
- Nu ai gusturi...
____

Merge pe stradă un tip cu prietena lui. În întâmpinarea lor vine un domn bine îmbrăcat, destul de impozant și se salută cu tânărul.
- Îl cunoști pe acest domn – întreabă fata curioasă?
- Mdaa….. lucrăm împreună.
- Și ce funcție are?
- Păiiii… El e ajutorul meu. Semnează scrisorile pe care eu le duc la poștă.
____

La subiectul II al probei de Limba şi literatura română de la Bacalaureatul de anul acesta, elevii au avut de redactat un text de maximum 300 de cuvinte, în care să argumenteze despre „Alegerea unui model în viaţă”. Majoritatea răspunsurilor au constat în doar doua cuvinte: "X6 Alb"
____

- Te-a costat mult să înveţi să şofezi?
- O, da! Două maşini.
____

O statistica recenta da la iveala un fapt alarmant: 95% dintre politicieni se declara atei.
Dupa o analiza detaliata s-a descoperit si cauza: Le vine imposibil sa creada ca dupa viata asta poate exista alta mai buna.
____

Bula: Mi-a spus cineva că sportul te ajută să iei decizii bune în momente dificile.
Așa este. Astăzi, după ce m-am întors de la sală, am decis să nu mă mai duc acolo niciodată.
____

Un canibal politicos nu se ridica de la masa pana nu termina de mancat (pe) toata lumea...
____

Doi studenti :
- Din ce traiesti ?
- Scriu.
- Ce anume ?
- Acasa, sa-mi trimita bani.
____

Bula: Eu zic că n-are rost să vă mai duceţi la şcoală... Văd că Ponta vă trimite direct la facultate!
____

Incepe scoala. 20% se peregatesc, 80% se plang pe facebook.
____

Bula: Nu înţeleg anunţul de pe uşa blocului meu: "Urgent! Închiriez garsonieră în zonă. Telefon..." Oferă sau caută?
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...