sâmbătă, 20 septembrie 2014

Doza de zambete - 20 Septembrie 2014

O tanara pacienta pentru prima oara la ginecolog. Ginecologul: "Domnisoara, nu trebuie sa va jenati de mine. Eu nu am decat un interes pur medical pentru corpul dvs, pentru pielea asta catifelata, pentru sanii astia minunati, pentru buzele astea carnoase..."
____

Revoluţie în domeniul fizicii!
Cercetătorii ardeleni au inventat încetinitorul de particule!
____

Discuție între soți:
- Eu am nevoie de foarte mulți bani. Pentru epilare, manichiură, pedichiură, extensie, cosmetică… , zice soția.
Soțul:
- Iar eu sunt un norocos, m-am născut frumos!
____

În fiecare casă există o cameră în care orice femeie poate să se distreze aşa cum îi place ei: dacă vrea - face mâncare, dacă vrea - spală vase, dacă vrea - coace plăcinte.
____

Vine sotul acasa dintr-o lunga deplasare. Dorit de sotia sa, se baga in pat si direct pe treaba isi duce nevasta pe cele mai inalte culmi, strigate, tipete de placere. Un vecin de alaturi, enervat de zgomotul pe care il aude, bate la usa si striga:
- Ajunge! Liniste va rog, deja este a treia zi cand nu pot sa dorm din cauza voastra!
____

Bula: Ieri am fost la vânătoare, după 66 de împușcături, cerbul a murit de râs.
____

Bulisor: Când fumez la balcon, niciodată nu arunc chiștocul jos. Mi-e frică că acesta ar putea fi luat de vânt și dus în vre-un geam deschis, va fi incendiu, vor exploda buteliile de gaz, ar muri oameni, se va începe ancheta, iar când vor stabili că eu sunt vinovat mă vor arăta la televizor…. ȘI MAMA VA AFLA CĂ EU FUMEZ…
____

10 lecturi care l-au marcat mai mult decât trebuia pe ministrul educației:
• “Moartea girafei”, de Nicolae Labiş;
• Fabula “Greierele şi albina”, de La Fontaine;
• “Struţul”, de I. Al. Brătescu-Voineşti;
• Romanul istoric “Fraţii Ratoni”, de Sadoveanu;
• “La bufniţe!”, de Gala Galaction;
• “Vulpea de stepă”, de Hermann Hesse;
• “Ursuleţul şchiop”, de Elena Farago;
• “Fram, râsul polar”, de Cezar Petrescu;
• “Şerpoaică tânără, iubirea”, de Nichita Stănescu
• “Capra cu trei miei”, de Ion Creangă
via TNR
____

Prima declaratie a lui Klaus Iohannis la iesirea din sediul DNA: "Imi place cladirea, cred ca o cumpar!"
via TNR
____

Un baietel ii spune unei fetite: ''Te iubesc!''
Ea: ''Cum se iubesc cei mari?''
El: ''Nu, eu te iubesc cu adevarat!!!''
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...