joi, 18 septembrie 2014

Doza de zambete - 18 Septembrie 2014

Logica feminina:
Aseara am fost sa-mi cumpar o rochie, dar am vazut niste sandale superbe! Asa ca mi-am luat poseta asta.
____

Noua dieta-fulger: mancati numai in zilele in care fulgera (funmail2u).
____

Politistul:
- Ati consumat bauturi alcolice?
- O lada de bere, 2 litri de vin si o sticla de vodka.
- Suflati aici, va rog.
- De ce? Nu ma credeti?
____

Amintește-ți întotdeauna că ești unic, la fel ca toată lumea.
____

Un economist este un expert care va şti mâine de ce lucrurile prezise de el ieri nu s-au întâmplat azi.
____

Un psihoterapeut ii spune pacientului sau:
– Domnule, inainte de culcare, va recomand sa va lasati problemele dupa usa.
– Chiar credeti ca sotia mea va dori sa doarma pe pres?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...