duminică, 21 septembrie 2014

Doza de zambete - 21 Septembrie 2014

Bula: Sotia mea mereu spune ca nu sunt atent la ceea ce vorbeste... Sau cam asa ceva...
____

"Nu este adevărat ca băutura schimba caracterul omului. Il dezvăluie mult mai clar."
JOHN OSBORNE
____

Poți să-ți dai seama ce simte o femeie pentru tine doar privind modul în care-și ține picioarele. Dacă sunt în jurul gâtului tău, te place. (Sau ii place ce-ai in portofel...)
____

Zicala romaneasca: cainele care latra nu musca.
Zicala chinezeasca: cainele care latra nu e destul de bine prajit.
____

Nu-i adevărat că ardelenii sînt înceți. Ceilalți sînt prea rapizi.
____

Două văduve în vârstă locuiesc împreună într-un apartament. Într-o seară tocmai se pregătesc de culcare când una dintre ele spune:
- Parcă ar umbla cineva în hol.
- Mă duc să văd… spune cealaltă.
- A nu, eu am auzit prima.
____

In strada, de un barbat tanar se apropie o femeie frumoasa:
- Scuzati-ma, intamplator nu sunteti tatal unuia dintre copiii mei?
Tipul cu groaza:
- Eu?!
- Linistiti-va, sunt invatatoare.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...