duminică, 28 septembrie 2014

Doza de zambete - 28 Septembrie 2014

O femeie merge la preot:
- Parinte, sunt foarte necajita.
- Ce s-a intamplat, fata mea?
- Ieri noapte a murit Ion al meu.
- Imi pare rau, fata mea, Dumnezeu sa-l ierte! A suferit?
- Nu, parinte, vorbea si dintr-o data era la pamant...
- Si care au fost ultimele lui cuvinte?
- "Iubita, poate faci vreo prostie cu pistolu' ala!"
____

- Am o problema. Sotia a aflat ca o insel...
- Nu-i nimic, sotia ta este o femeie puternica.
- Asta ma si sperie!
____

Intre femei:
- Ai fost vreodata la o intalnire oarba?
- Draga, toate intalnirile sunt oarbe! Numai casatoria iti deschide ochii!
____

Ea si el la magazin :
- Iubitule, nu-mi mai pot dezlipi ochii de pe rochia asta superbă ! Este grandioasă ! Este magnifică! Este...
- Bine, bine, dragă ! M-ai convins ! Stai că-i fac o poză și te mai uiți și acasă la ea !
____

Bula: Sunt exact ca și grădina zoologică din Piatra Neamț. N-am niciun leu.
____

Intr-o seara, un tip pasionat de ornitologie statea in gradina cand a auzit o bufnita. A imitat-o ca raspuns. Spre uimirea lui, bufnita a dat replica. Noaptea urmatoare, faza s-a repetat.
Toata vara, ornitologul si prietenul sau cu pene au "discutat". A tinut chiar un jurnal de "conversatii".
Tocmai cand credea ca a ajuns sa inteleaga limbajul bufnitelor, nevasta lui discuta cu nevasta vecinului:
- Draga, sotul meu nu e in toate mintile. Toata vara a vorbit cu o bufnita.
- Ciudat! Si al meu la fel!
____

Maxima zilei: Nu intotdeauna trebuie sa intoarcem pagina... uneori trebuie s-o rupem!
____

Cele trei cele mai rapide mijloace de comunicaţie:
- telefonul;
- televiziunea;
- spune-i unei femei.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...