luni, 29 septembrie 2014

Doza de zambete - 29 Septembrie 2014

Pleaca sotul in alta camera cu mobilul in buzunar. Scoate mobilul si suna acasa.
Sotia ridica receptorul. Sotul:
- Scumpo, te iubesc...
Apoi inchide receptorul. Se intoarce si intreaba:
- Cine a sunat?
- Nimeni... o prietena...
____

La magazin:
- Aş vrea să văd nişte rochii de doliu.
- Da, doamnă. Vă putem oferi aceste cinci modele. Alegeţi care vă place.
- Cel cu dantelă.
- Să vi-l împachetez?
- Încă nu, să văd ce bani îmi rămân de la pistol.
____

Şoferul unui dric încearcă sa agaţe o fată pe stradă:
- Hei, păpuşă!… Ce zici de o plimbarică?
- În maşina aia?! Sper că glumeşti!
- Să glumesc!? Lumea moare ca să facă o tură cu maşina asta!
____

- Doctore, aici scrie că trebuie să iau pastilele astea în fiecare zi, tot restul vieţii… Aşa e?
- Da, aşa am scris.
- Va trebui să trec foarte des pe la farmacie înseamnă…
- V-am dat eu un tub… e mai mult decât suficient!
____

NASA a urmărit cu invidie lansarea lui Ponta: “Dacă am avea şi noi asemenea fonduri... ''
____

- Chestia aia din buzunarul tău e o banană, sau doar ești fericit că mă vezi?
- Niciuna, e noul meu iPhone
____

Cei de la IPhone au scos telefonul care se îndoaie, celor de la Samsung li se rupe !
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...