vineri, 20 februarie 2009

Bancurile zilei - 20 Februarie 2009

http://www.trilulilu.ro/bumbulut/aeb74e97ce3ebb#comentarii
...............................................................

Iţic şi Ştrul se prezintă în faşa rabinului. Iţic îi spune:
- Rabbi, am o dispută cu Ştrul. Lămureşte-ne. Spune-mi, negru e culoare?
Se uită rabinul în Talmud şi îi spune:
- E culoare. În Talmud scrie că trebuie să te îmbraci în negru cînd moare cineva.
- Dar albul e culoare?
- Da, în Talmud zice că mireasa se îmbracă în alb.
Iţic, adresîndu-se lui Ştrul:
- Ai văzut că televizorul pe care ţi l-am vîndut era color?
____

Un evreu merge la măcelarie:
- Daţi-mi un kg din peştele acela.
- Dar acela nu e peşte, e carne de porc.
- Eu nu te-am întrebat cum se numeşte peştele acela!
____

Tatăl lui Ştrul e evreu şi mamă-sa ţigancă. Într-o zi, vine Ştrul la mamă-sa şi zice:
- Mamă, eu sînt mai mult evreu sau mai mult ţigan?
- Nu ştiu, Ştrul, zise mama. Du-te şi întreabă-l pe taică-tău!
- Unde-i tata?
- În sufragerie, îşi caută moneda de 100 de lei pe care a pierdut-o ieri!
Se duce Ştrul la tată-său şi îl întreabă:
- Tată, poate poţi tu să-mi dai un răspuns la întrebarea asta, eu sînt mai mult evreu sau mai mult ţigan?
- Nu ştiu, dar de ce întrebi?
- Un băiat care locuieşte cu noi pe stradă îşi vinde bicicleta, iar eu nu ştiu ce să fac, să încerc să mă tocmesc sau să aştept pînă la noapte şi să i-o fur...
____

Se duce Ştrul la rabin şi îi spune:
- Rabi, s-a întîmplat ceva îngrozitor. S-au deschis două supermarket-uri lîngă magazinaşul meu. Unul la stînga şi unul la dreapta. Ce aş putea face?
- Nici o problemă, zice rabinul, scrie cu litere mari pe uşa magazinului tău "Intrare"!
____

Cum se defineşte un evreu straniu?
Unul căruia îi plac mai mult femeile decît banii.
____

Ce zice "Moş Crăciun" evreu în timpul Crăciunului?
"Doreşte cineva să cumpere cadouri?"
____

Trei evrei au magazinele alăturate. Primul are un afiş foarte mare pe care scrie: "Aici găsiţi produsele de cea mai bună calitate!".Al doilea are un afiş, la fel de mare: "Aici cumpăraţi la cele mai mici preţuri!".Al treilea are, bineînţeles, şi el un afiş foarte mare: "Pe aici este intrarea!".
____

De ce au evreii nasul mare?
Pentru că aerul e pe gratis.
_______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...