luni, 9 februarie 2009

Bancurile zilei - 9 Februarie 2009

Aleea cu mesteceni
http://www.trilulilu.ro/razadelumina/c7f41e19ed5731
....................................................

La doctor vine un cuplu. Bărbatul dădea semne evidente de boală. După ce îl consultă, doctorul o chemă pe soţie într-o cameră alaturată.
- Doamnă, soţul dv. este foarte bolnav. Numai dv. îl mai puteţi salva. Pentru asta trebuie ca în fiecare dimineaţă să vă sculaţi înaintea lui, să-i pregătiţi micul dejun pe care să i-l serviţi la pat cu zîmbetul pe buze, să-i pregătiţi hainele de serviciu, pachetul cu mîncare… În tot acest timp, să aveţi zîmbetul pe buze, să nu îl contraziceţi. Seara, cînd vine de la slujbă, să-l aştepaţi cu papucii calzi... Altfel, soţul dv. moare în trei luni.
Afară, în maşină, soţul o întreabă pe soţie:
- Ce ţi-a zis, dragă, doctorul în particular?
- Mi-a zis că o să mori în trei luni.
____

Un bărbat blond aşteaptă la spital să nască nevastă-sa . Iese doctorul din sală şi spune:
- Aveţi cinci gemeni.
- Ah, ştiam că funcţionez ca un tun! zice omul mîndru.
- Atunci să-l curăţati puţin pentru că plozii sunt complet negri.
____

Un doctor şi soţia lui au o ceartă foarte urîtă la micul dejun.
- Şi, dacă vrei să ştii, nici nu eşti foarte bun în pat! îi spune ea şi pleacă la lucru trîntind uşa.
Pe la amiază, începe să-i pară rău şi sună acasă:
- Ce ţi-a trebuit aşa mult să răspunzi?
- Eram în pat.
- Şi ce făceai în pat la ora asta?
- Ceream o a doua opinie.
____

- De-atîta timp îţi spune doctorul să te laşi de fumat şi vei mai putea trăi încă mulţi ani.
- Asta a spus-o acum zece ani, acum e prea tîrziu.
- Niciodată nu e prea tîrziu!
- A, da? Atunci înseamnă că mai pot fuma!
____

- Eu cred că mă simt deja bine. Aş vrea să plec, pot continua tratamentul acasă. Vă rog să-mi spuneţi cît vă datorez.
- Nu, domnule, e prematur, nu cred că sănătatea vă permite să suportaţi un asemenea şoc!
____

- Bărbatul meu a slăbit opt kilograme după operaţia de apendicită.
- Dar cum a putut să aiba un apendice atît de mare?
____

- Domnule, domnule, staţi, nu plecaţi, strigă farmacistul, ajungîndu-l din urmă pe clientul care tocmai intenţiona să demareze.
- Ce s-a întîmplat? întreabă acesta, scoţînd capul pe geamul maşinii.
- Am făcut o mare greşeală. În loc de aspirină, v-am dat cianură.
- Aoleu! Era s-o păţesc.
- Dv. ca dv., dar ce păţeam eu de la patron: cianura e de 50 de ori mai scumpă!
____

- Aţi urmat recomandarea mea: o pastilă înainte de masă şi un coniac mic la desert?
- Da, numai că la pastile sînt cu zece zile în urmă, iar la coniacuri sînt cu trei săptămîni înainte.
____

- Doctore, ce să fac, nu pot nici să beau şi nici să mănînc.
- Pe scumpetea asta, nu puteţi decît să fiţi fericită, stimată doamnă!
____

- Doctore, în ultima vreme, soţul meu e foarte distrat!
- Cum aţi remarcat?
- Azi-dimineaţă, la micul dejun, a sărutat un ou fiert, iar mie mi-a dat cu lingurinţa-n cap!
_______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...