joi, 26 februarie 2009

Bancurile zilei - 26 Februarie 2009

Camera ascunsa:
http://www.trilulilu.ro/LillaFlickan/333fd30e91cff1
http://www.trilulilu.ro/DLaurentiu/9a84db3d7be8a7
Parcare:
http://www.trilulilu.ro/andrei_kat3/cdb45261ba5ad2
..............................................................................

Care este ziarul homosexualilor?
Curierul.
____

Ce le place homosexualilor la un calculator?
Să intre în DOS.
____

Într-un tufiş, în parc:
- Te iubesc.
- Şi eu.
- Te doresc.
- Şi eu.
- Mă cheamă Vasile.
- Şi pe mine.
____

La tribunal, un homosexual este întrebat de judecător:
- Inculpat, de ce ai violat-o pe biata călugariţă? Doar ţie nu-ţi plac femeile!
- Păi, domnule judecător, de la spate semăna cu Zorro.
____

- Ajutor! Ajutor! strigă cineva în pădure.
Tocmai trece pe acolo pădurarul şi vede un bărbat cu pantalonii lăsaţi în vine, legat de un copac.
- Ce s-a întîmplat?
- Doi bărbaţi m-au atacat, m-au legat de copacul ăsta şi m-au violat!
La care pădurarul spune îngîndurat:
- Ei, drăguţă, pentru azi nu-i singurul ghinion...
____

Ce fac doi poponari în vîrf de munte?
Poposesc.
____

Cum se întreabă într-un restaurant de homosexuali dacă un loc e liber?
- Pot să mă înfig în "scaunul" tău?
____

Cum se numesc copiii homosexualilor?
Băieţi de băieţi.
____

Cum poţi să fii diabolic cu un homosexual?
Să îl arunci într-o groapă fără fund.
____

Doi indivizi: un sadic şi un homo! Se făcu noapte şi nu aveau unde se odihni! Văzura ei o fabrică parasită şi se refugiaseră în ea!
H: Eu mă cam plictisesc! Ce zici de un joc?
S: De exemplu?
H: Eu îţi fac ce vreau eu ţie şi după care îmi faci tu ce vrei tu mie!
S: De acord!
Începu homalăul să-l ia pe sadic: pe la spate -15 minute; pe la faţă-30 minute; alte poziţii - vreo 2 ore în total! Obosit, H se dă la o parte şi spune:
- Eu mi-am facut plăcerea, acum urmezi tu!
Sadicul îi luă penisul şi îl prinse în mandrina unei menghine, după care luă cheia de la mandrină şi o aruncă cît de departe putu! Sadicul luă un fierastrău în mînă şi venea spre Homo!
H: Şi ce ai să faci acum, o să mi-o tai?
S: Nu, ai să ţi-o tai singur! Eu dau foc la fabrică!
____

Trei bulangii într-un bar. Primul trage o băşină, dar nu se aude nimic. Al doilea la fel. Al treilea trage şi el şi se aude tare de tot. Ceilalţi doi:
- Oooo, o virgină!
____

Pe o insulă grecească, se adună o groază de homosexuali la o tabără de vară... În insulă exista o biserică ortodoxă, iar preoţii erau scandalizaţi de tot ceea ce se întampla pe plajele din jur. Şeful bisericii se hotărăşte să trimită un preot care să tempereze lucrurile şi să încerce să convertească homălăii la o viaţă normală. Acesta pătrunde între homosexuali şi începe să-i afume cu cădelniţa. La un moment dat, se apropie de popă un homosexual care îi spune:
- Vezi, domnişoară, că ţi s-a aprins poşetuţa...!
______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...