luni, 24 august 2009

Bancurile si melodia zilei - 24 August 2009

Flori - Adela Popescu
http://www.trilulilu.ro/thestar52/dad99709f58241
...........................................................................................

i:Cum defineste Clinton "safe sex"-ul?
R:"Cand Hillary e plecata din oras"!
____

i:De ce nu exista semne de carte la Casa Alba?
R:Pentru ca semne sunt pe toate paginile cartilor...
____

La o intalnire la nivel inalt presedintii Boris Ieltin, Ion Iliescu si Bill Clinton isi spun oful. Jeltin:
-Eu am 12 bodyguarzi si unul dintre ei vrea sa ma omoare, problema e ca nu stiu care...
Iliescu:
-Am 12 ministrii, unul dintre ei cica ar fi bun. Problema e ca nu stiu care...
Clinton:
-Am 12 practicante, una dintre ele cica ar avea sida, problema e ca nu stiu care...
____

intr-o dimineata alba, de iarna, Clinton vede in zapada din fata Casei Albe scris cu pisat:
"Clinton e un labagiu"
Clinton e foarte suparat si cheama seful serviciului secret:
-Gaseste-mi imediat cine s-a pisat in zapada!
A doua zi vine seful serviciului secret si raporteaza:
-Am o veste rea si una si mai rea. Cu care sa incep?
Clinton se hotaraste pentru cea rea.
-Am prins faptasul. Este ministrul apararii!
Clinton este uimit si... si care e vestea si mai rea?
-Este scrisul lui Hillary!...
____

Nea Ilici (Iliescu) se duce in vizita la mister Bill Clinton.
Are loc o discutie la nivel inalt despre oamenii din USA si Romania. incepe Bill:
-Auzi comrad Ilici, la noi oamenii intai gandesc dupa aia fac! Uite o demonstratie: John da-i una lu' tovarasul Iliescu!
Dar John:
-Iliescu...hmm...Iliescu este presedintele Romaniei. Eu sunt american...Daca ii dau una ofensez statul roman. Apoi razboi..(Catre Clinton:)Nu pot domnule presedinte!
-Bravo john!
Zice Ilici:
-Billy boy, la noi intai oamenii fac dupa aia gandesc! Ia uite: Ioane da-i una lu Billy!
Si Ion ii arde un pumn lui Bill de se duce ala pe spate. Dupa ce isi mai revine il aude pe Ion gandindu-se:
-Sa-i mai dau si un cap in gura?
____

Hillary Clinton merge la Prezicatoare. Aceasta da in carti si ii spune:
-Vad ca sotul dumitale va muri anul acesta de o moarte cumplita...
La care Hillary:
-Vedeti cumva si daca cineva ma minte sau incearca sa ma pacaleasca?
_________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...