miercuri, 5 august 2009

Bancurile zilei - 5 August 2009

4 melodii de dragoste:
http://www.trilulilu.ro/petreradu1/19bbee82c58ba3
..............................................................................................

Ion se fereste speriat din fata unui caine Saint-Bernard.Stapanul ii zice :
- Nu-ti fie frica, nu vezi ce prietenos da din coada?
- Da, dar maraie, si nu stiu in care extremitate sa am incredere.
____

Ion isi plimba cainele si se intalneste cu un prieten:
- Ce caine frumos ai!
- Mangaie-l!
- Nu musca?
- Asta as vrea sa aflu si eu.
____

In rezervatie un orangutan mascul urias se ia dupa o pereche si ii goneste pe fiecare in cate un copac. Se urca dupa barbat, il miroase, stramba din nas, coboara siincepe sa urce dupa femeie cu un ranjet fermecator.
- John - tipa femeia - poti sa-mi spui si mie de ce razi ca un nebun? Mai bine ai veni si ai face ceva !
- Draga mea - zice barbatul inecandu-se de ras - acum sa vii cu "mi-e somn, ma doare capul, lasa-ma in pace"!
____

i:Ce zice un elefant cand vede o furnica vie?
R:O calca cu cruzime si canta: O furnica moarta! O furnica moarta! O furnica moarta!...
__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...