luni, 31 august 2009

Bancurile si melodia zilei - 31 August 2009

Visele noastre - Adela Popescu
http://www.trilulilu.ro/unicadivina/f69261bad02506
.................................................................................................

Se intalnesc doi rechini:
-Ieri am inghitit un oltean. Trei zile am mai putit a praz!
La care celalalt:
-Eu am inghitit acum cateva zile o blonda. Avea capul asa de gol ca trei zile nu m-am mai putut scufunda!...
____

Blonda, proaspat casatorita, isi doreste o familie numeroasa. Asta nu prea ii reuseste si se duce pentru prima oara la ginecolog. Acesta ii spune:
-Ia sa vedem! Va rog dezbracati-va si asezati-va pe scaun.
-Bine, domnule doctor, zice ea, dar eu de fapt, vroiam sa fac copilul cu sotul meu...
____

O blonda cu un tip in pat dupa sex. El o intreaba:
-Ia spune-mi: sunt primul barbat cu care te-ai culcat?
Ea se gandeste o clipa si zice:
-Da, imi pareai cunoscut, parca imi amintesc acum de tine!...
____

Si cum va descurcati pe masina de scris?, intreaba seful secretara blonda.
-Nu stiu. Pe masina de scris n-am incercat inca...
____

Sotul catre blonda:
-Daca ai stii sa gatesti ca lumea am putea sa ne lipsim de menajera!
La care blonda:
-Daca ai stii sa f**i ca lumea ne-am pute lipsi de gradinar, de postas si de sofer...
____

Doua blonde se plimba prin padure. Una se uita pe jos si zice:
-Ia priveste, urme de cerb!
-Astea sunt urme de lup, zice cealalta...
-in nici un caz, astea sunt cu siguranta urme de cerb!
Tot discutand asa timp de o ora, cele doua blonde au fost calcate de tren...
____

Un politist opreste o masina condusa de o blonda deoarece mergea pe o strada, cu sens unic, in contrasens:
-Stiti unde mergeti?
-Nu, dar trebuie sa fie rau tare acolo! Toti se intorc...
____

-Parinte, zise blonda la spovedanie, mi-am inselat barbatul anul acesta de 11 ori.
-Si regreti ca ai pacatuit?
-Nu prea regret, ca eu in domeniul acesta nu sunt prea credincioasa...
-Si atunci de ce ai mai venit la spovedanie?
-Pai trebuia sa ma laud si eu la cineva, nu?
____

-in 10 ani de casnicie, o singura data am iesit seara cu sotul meu, se plange o blonda.
-Si cand a fost asta ?
-Cand a luat foc casa...
____

O blonda da telefon la Pompieri si incepe sa urle:
-Arde, arde veniti repede!!!
-Si cum ajungem la locul incendiului?
-Pai nu mai aveti masinile alea mari si rosii?...
____

O blondina in America. Pe drumul inspre Disneyland vede blonda noastra o tabla indicatoare: "DISNEYLAND LEFT". Zice:
-Pacat, si se intoarce.
Pe drumul de intoarce vede o tabla indicatoare: "CLEAN RESTROOMS 8 MILES".
Pe parcursul celor 8 Mile a curatat 43 de WC-uri...
____

Blonda se hotari sa deschida o ferma de gaini, cumpara ea niste gaini... dar toate mor. Cumpara alte gaini, trece catva timp, mor toate. Se duce din nou sa cumpere gaini, si-l intreba pe vanzator:
-Oare le ingrop prea adanc, sau le ud prea des?...
____

Unul intreaba o blonda:
-Cum te cheama?
-50 000 de lei...
____

Sotul unei blonde :
-Daca te mai prind ca ai vreun amant, imi cumpar o pusca si il omor!
Blonda :
-Dragul meu, ti-ar trebui o mitraliera!
________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...