joi, 27 august 2009

Sa zambim si azi - 27 August 2009

Camera ascunsa:
http://www.trilulilu.ro/mirceajeak/d11c0688c33c15
.............................................................................................

i:Care e diferenta dintre a saluta regina Angliei si presedintele Americii?
R:Pentru a saluta regina nu trebuie sa pui decat un genunchi jos...
____

Bill si Hillary se afla intr-un restaurant.
Chelnerul le ofera specialitatea casei pui in cuptor si peste.
-Puiul suna bine, as dori sa servesc asta, spune Hillary.
Chelnerul isi noteaza apoi zice pocind de emotie vorba:
-Si leguma(legume)?
-El doreste peste, raspunde Hillary...
____

Bill Clinton moare si ajunge la poarta raiului. Dupa ce bate la poarta ii iesse in intampinare Sfantul Petre:
-Cine-i?
-Eu, Bill Clinton!
-Si ce vrei?
-Sa intru, zice acesta.
-Atunci, daca vrei sa intri trebuie sa-mi spui ce pacate ai facut pe pamant.
-Pai: am fumat marihuana dar lucrul asta nu poate fi folosit impotriva mea caci nu am tras in piept; cred ca am facut sex in afara casniciei dar asta iar nu se pune pentru ca nu am avut relatii sexuale; si am mai mintit dar asta iar nu conteaza pentru ca nu am inselat. Cam asta ar fi!
-Dupa ce Sfantul Petre se gandeste un timp ii zice:
-Uite atunci cum facem: te trimitem intr-un loc unde e tare fierbinte dar nu vom numi locul asta Iad; vei sta acolo pentru o perioada de timp carei nu-i vom spune insa Eternitate; si nu lasa orice speranta la intrare dar nici sa nu incerci sa-ti tii raspiratia pana totul se termina...
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...