sâmbătă, 22 august 2009

Melodia zilei - 22 August 2009

Dragostea tine cu mine - Adela Popescu

http://aniela.acasatv.ro/categorie/rezumate/video/dragostea-tine-cu-mine-genericul-de-final

Versuri:

Oricate ziduri se ridica-ntre noi,
Eu sunt aici si te-astept.
Oricate vremuri se intampla-ntre noi,
Eu sunt aici si te-astept,
Atata timp cat..

Dragostea ta ma cheama la tine,
Ea tine cu mine
Si intr-o zi
Iubirea mea se va-ntalni cu inima ta.

Oricata lume se va pune-ntre noi,
Eu sunt aici si te-astept.
Nicio putere nu-mi va lua inapoi
Puterea sa te astept,
Atata timp cat...

Dragostea ta ma cheama la tine,
Ea tine cu mine
Si intr-o zi
Iubirea mea se va-ntalni cu inima ta.

Eu sunt aici si te-astept.

___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...