marți, 4 august 2009

Bancurile zilei - 4 August 2009

Serban Huidu si CarcoBand:
http://www.trilulilu.ro/trillucyferik/adeae8a4fffba8
.............................................................................................

Intr-un ziar apare urmatorul anunt : "Ofer recompensa de 1000000 lei celui ce imi va gasi cainele."A doua zi proprietarul cainelui pierdut se prezinta la redactie sa vada daca nu i-a gasit nimeni cainele.
- As putea vorbi va rog cu directorul?
- Nu se afla la redactie.
- Atunci cu redactorul sef.
- Nici el nu este aici momentan.
- Pai atunci cu cineva in masura sa ma ajute.
- Imi pare rau nu este nimeni.
- Cum este posibil asa ceva?
- Simplu, toata redactia se afla in cautarea cainelui dumneavoastra!
____

Doi porumbei povestesc.
- Vezi cine-i sub copac?
- Desigur ca vad! raspunde celalalt. Un politai.
- Si atunci... Ce mai astepti?
____

Micul urs polar vorbeste cu mama lui.
- Mama, si mama ta a fost tot urs polar?
- Da, micutul meu.
- Si bunicii, tot ursi polari au fost?
- Da.
- Si ai lor?
- Da. Noi facem parte din acest regn, n-avem ce face.
- Mama, eu imi bag p*** in el de regn, mie mi-e frig!!!
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...