marți, 18 august 2009

Bancurile zilei - 18 August 2009

Funny:
http://www.trilulilu.ro/ovyd/370af161417e22
...................................................................................

Un tip cu un microfon intreaba un pieton:
-Dimineata beti?
-Faceti un sondaj de opinie sau vreti ma tratati cu un whisky?
____

Trei tipi stau la o masa intr-un bar, cand un tip beat vine la ei si, aratand catre cel din mijloc zice: -Ma-ta e cea mai mare c*rva din oras!
Toti se asteptau sa sara la bataie, dar acesta il ignora pe omul beat, care se vede nevoit sa se retraga. Zece minute mai tarziu, omul beat vine iar:
-Aseara am f**ut-o pe ma-ta si a fost nemaipomenit!
Tipul iar refuza sa sara la bataie. Peste zece minute iar, aceeasi poveste:
-Aseara i-am dat m*ie ma-tii!
Pana la urma tipul se enerveaza:
-Du-te acasa tata, esti beat!
____

-Doctore, am voie sa beau bere? intreaba un alcoolic.
-Doamne fereste, raspunde doctorul, asta vi-am interzis acum doi ani!
-Da, dar mi-am inchipuit ca medicina a mai facut progrese...
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...