luni, 12 iulie 2010

Sa zambim si azi - 13 Iulie 2010

Cum sti ca un tigan ti-a spart apartamentul?
R: Gunoiul e mancat si pisica violata.
____

Tiganca intarzie. La sosirea ei, tiganul, nervos, o intreaba:
- Unde-ai fost , fa?
- La servici.
- Fa , te rup, pana la ora asta la servici?
- Taci omule, c-am luat salariul si am fost la piata, la cumparaturi.
- Si ce ai cumparat, fa ?
- Ete asta am cumparat, zice tiganca si ii arata o lingura de lemn.
- Auzi fa , fira-i a dracu' , noi n-avem bani de-o tuica si tu cumperi mobila ?
____

Stitzi ce a zis tiganul cand a pierdut trenul?
......
Ce rau e sa n-ai lucrul tau.
____

Trei blonde vor sa treaca Nilul dar niciuna nu stie sa innoate destul de repede ca nu cumva sa-i manince crocodilii. Dintr-odata apare zina cea buna si le spune ca azi se simte foarte bine si de aceea fiecarei fete le va indeplini o dorinta.
Prima:
- Vreau sa innot de zece ori mai repede decat pot.
Innoata cit innoata dar cand ajunge la jumatatea latimii riului hatzzzzz, o maninca crocodilii.
A doua speriata:
- Vreau sa innot de 20 de ori mai repede decat pot. Dar nici ea nu reuseste, ajungand pina la un metru de mal este sfisiata de crocodili.
A treia nici nu mai stie ce sa faca si cere sa se transforme in barbat.
Dupa ce se transforma se uita putin imprejur:
- Aaah.... uite un pod!
____

Intr-o seara, vine tiganu' acasa
la Piranda cu un puradel. Piranda il intreaba:
- De unde l-ai adus si p-asta mai, tigane ?
Tziganu':
- Pai uite, am ajuns la bar si i-am cerut lu' barmanu' un rom mic, ca n-aveam bani
de unu' mare, si mi l-a dat p-asta....
____

Doua pisici la casa de bilete de cinema:
- Doua bilete va rog.
- Dar, dar voi vorbiti ?
- Da, dar cand suntem inauntru vom face liniste!
____

Culmea zoofiliei: sa convingi o oaie sa stea capra...
____

O batranica isi striga pisica:
-Pis ,pis ,pis…
Pisica ii raspunde:
-Pace si tie ,mamaie.
____

Titanicul se scufunda. Capitanul statea la punte foarte mandru. Un marinar zice:
- Sari capitane!
Capitanu: - Aveti vreo femeie in barca?
Marinaru: - Pai du-te naibii de aici, tie iti mai arde de femei acum!
____

Doi oameni se certau. Unul spune catre celalalt:
- Mai, eu iti doresc asa avere incat sa ai tot timpul trei masini in curte!!!
- Da, ce masini?
- Politia, Salvarea, Pompierii...
____

Mama gravida isi intreaba copilul de 5 anisori:
- Ce vrei sa iti aduca barza, un fratior sau o surioara?
- Mamica, daca nu te doare prea tare pasarica as dori un calut de lemn...
____

In fata plutonului de executie sunt aduse 3 tipele una bruneta, una roscata si, evident una blonda. Prima este adusa Roscata. Cand se pregateau soldatii sa o impuste, tipa incepe sa stige: TORNADA!!! Toti tragatorii au luat-o la fuga sa se adaposteasca si gagica a scapat. Vine randul Brunetei, striga si ea CUTREMUR!! si pana se dezmeticesc aia fuge si ea.
Vine si Blonda, si scuturandu-si coama blonda striga si ea: FOOOOOC!!!
____

Care e diferenta intre o secretara buna si una foarte buna?
Cea buna spune:
- Buna dimineata, domnule director.
Secretara foarte buna:
- S-a facut dimineata, domnule director!
____

Un baietel il intreaba pe tatal lui:
- Taticule, cit costa sa te insori?
Tatal raspunde:
- Nu stiu, eu inca platesc...
____

Dintii tai sunt ca stelele: la mare departare unul de celalat si de un galben stralucitor!
____

EL: Sa incercam sa schimbam pozitia diseara?
EA: Buna idee! Tu stai la masa de calcat si eu ma lungesc pe canapea!
____

O tipa vine la o vrajitoare:
- Ma iubesc doi. Spune-mi cine din ei va fi norocosul?
Vrajitoarea pune cartile, apoi se uita atent la ea si spune:
- Cel ce va avea noroc va fi Vasile - te vei casatori cu Ion.
____

O tipa si un tip stateau de vorba. Ea se prezinta:
- Ma cheama Carmen!
- Ce nume frumos, mama dvs. a avut inspiratie cand vi l-a dat!
- Nu, mi l-am dat singura, pentru ca imi plac masinile si barbatii: Car, Men
Mai stau ei de vorba cat mai stau, ea intreaba:
- Dar pe tine cum te cheama?
- Beerfuck!
____

- Bunico bunico, ce bine ca ai venit!
- De ce?
- Pai a zis si mama ca numai tu ne mai lipseai!
____

Sotul si sotia in pat...momente toride...
EA: - Ia-ma salbatic, arata-mi ca esti barbat adevarat !
EL: - DA! DA! DA!
EA: - Spune-mi lucruri murdare !
EL: - Baia, bucataria, covorul din sufragerie...
____

Autobuzul pleaca din statie , dupa el alerga o doamna si striga:
- Oameni buni, opriti va rog autobuzul! Intarzii la lucru!
Pasagerii il roaga pe sofer sa opreasca. Doamna se urca si spune bucuroasa:
- UFFFFF Multumesc! Am reusit!... Biletele la control va rog!
____

Un apel telefonic la o agentie de turism:
- Faceti excursii in Egipt?
- Da, desigur...
- Spuneti-mi, va rog, ce statiuni balneare sunt acolo?
- Sharm-eli, Hurgada, Taba, Nuveiba...
- Stop... Nuveiba. Nuveiba e bine!
- Când doriti sa plecati?
- A, nu, nu plecam. Noi doar rezolvam integrame...
____

Un tip isi cumpara o masina noua, ajunge acasa si o parcheaza in fata blocului. Lasa in geam un anunt aviz hotilor de masini pe care scrie urmatoarele: nu spargeti, nu am casetofon.
A doua zi omul se trezeste sa mearga la munca. In locul in care a parcat masina gaseste o caramida, sub ea un bilet: nu-i bai, ii punem noi.
____

Se duc la munte un roman...un francez si un chinez......au vazut o pestera si au zis sa incerce ecoul....zice romanu - te iubesc...ecoul - te iubesc.....francezu je t'aime...ecoul - je t'aime...sa duce shi chinezu....zice ala...Chioxvonsler...ecoul : ce ma?
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...