vineri, 30 iulie 2010

Sa zambim si azi - 31 Iulie 2010

Funny:
http://www.youtube.com/watch?v=t9iEcj87iCQ
http://www.mytex.ro/fapt-divers/video/un-coleg-ghinionist_760.php
.............................................................................................................................

O tanara se duce la spovedit.
-Parinte, sunt o pacatoasa.
-Ce-ai facut, fiica mea?
-Aseara am fost cu Ionica la discoteca.
-Si ?
-Si-am dansat pana-am inceput sa intru-n calduri.
-Si ?
-Am iesit afara si-am inceput sa ne sarutam.
-Si ? Si ?
-Am plecat acasa si l-am invitat pe Ionica inauntru.
-Si ? Si ?
-Ne-am dezbracat la pielea goala……..
-Ah spune,spune !
-Ne-am urcat in pat…..
-Si ? Si ?
-Si-a intrat mama….
-Fir-ar ma-ta a dracului !!!!
____

-Ura ! Joc in sfarsit intr-o piesa. Debutez !
-Ce rol ti-a dat ?
-Sunt fata in casa.Bat la usa sa anunt ca masa e servita.Stapana imi striga:
“Nu intra,sunt obosita,in seara asta nu cinez.”
____

Un arbitru de rugbi,suferind de mania persecutiei,ii spune unui amic,in timp ce asista la un meci:
-Stii de ce fac baietii aia atat de des gramezi ? Se aduna sa ma barfeasca !
____

Bula, de 10 ani,cara un carucior imens in sus-ul drumului.
Un cetatean sare si-i impinge caruciorul pana in varful dealului.
-Cum de te-a lasat tatal tau sa te chinui cu asa o greutate ?!
Pai mi-a zis:
-Lasa, Bula, sigur se va gasi un tampit sa te ajute..!
____

O studenta blonda sustine examenul la Economie. Subiectul: teoria economica a lui Adam Smith. Profesorul, in varsta, observa ca studenta nu are idee despre teoria economica si dorind, totusi, s-o promoveze o intreba:
-Dar care este prenumele lui Smith ?
Fata se uita in sala – poate vreun coleg ii va sopti, dar in zadar.
-Hai amintiti-va, este atat de simplu !
Fara rezultat. Profului i se face mila de studenta si parinteste o intreaba:
-Atunci, spune-mi: cum il chema pe primul barbat ?
Fata rosind si evident rusinata raspunde:
-Petrica…
____

Intr-un teatru, un ins statea intins pe trei scaune. Plasatoarea vine la el si ii explica:
-Domnule, nu aveti voie sa ocupati decat un singur loc…
Individul nici nu se misca.
-Domnule, insista plasatoarea, nu puteti ocupa decat un loc, va rog sa eliberati celelalte doua locuri.
Din nou, nici o miscare. Plasatoarea il cheama pe directorul teatrului si-i explica situatia. I se adreseaza si directorul:
-Domnule, va rog frumos, eliberati celelalte doua locuri.
Vazand ca nu obtine nici un raspuns, directorul cheama un politist.
-Cum te numesti, cetatene ? il ia tare politistul pe individ.
-Vasile, raspunde cu vocea stinsa tipul.
-Aha, si de unde esti ?
-De la balcon, raspunde individul cu durere in glas.
____

Un copil, la gradinita, incearca sa isi incalte cizmulitele. Pentru ca nu se descurca, a cerut ajutorul educatoarei. Cu tot trasul si impinsul, cizmulitele nu voiau nicidecum sa intre. Pana cand a reusit totusi sa il incalte, educatoarei i-au aparut broboane de transpiratie pe frunte. De aceea aproape ca i-au dat lacrimile cand copilul i-a zis:
-Doamna, dar sunt puse invels…
Intr-adevar, erau puse gresit… Nu a fost cu nimic mai usor sa ii scoata cizmulitele decat sa i le puna, totusi a reusit sa isi pastreze calmul pana cand cizmulitele au fost iar incaltate, tot cu sudoare pe frunte, dar de data aceasta asa cum trebuia. Insa atunci baietelul a zis:
-Cizmulitele astea nu sunt ale mele!!!
In loc sa tipe la el “De ce nu mi-ai spus?”, educatoarea si-a muscat buza si inca o data s-a chinuit sã il descalte. Cand s-a terminat chinul descaltatului, baietelul i-a spus:
-Sunt cizmulitele flatelui meu. Mama mi-a zis sa le incalt pe astea azi.
Acum ea nu mai stia ce sa faca… Sa planga sau sa rada? A reusit totusi sa stranga suficienta rabdare pentru a se lupta din nou cu cizmulitele. Cand, in sfarsit, l-a incaltat, inainte de a-l trimite afara la joaca, l-a intrebat:
-Si acum, unde iti sunt manusile? Trebuie sa ti le pun in maini ca sa poti pleca afara!
-Le-am bagat in cizmulite ca sa nu le pield…
____

Un tip grav rănit era cărat pe targă de brancardieri.
-Unde mă duceţi ?
-La morgă.
-Păi n-am murit !
-Păi n-am ajuns.
____

Un pensionar pleaca in concediu la “totul” inclus.
La intrarea in holul hotelului ramane surprins. Toti oaspetii si angajatii hotelului se plimba goi prin jur. O fata tanara (si goala) il duce la camera lui. Ii doreste un sejur placut si ii aminteste ca poate folosi toate serviciile hotelului atat timp cat este si el gol.
Se duce omul nostru la piscina si vede toate fetele goale. Organul sau se trezeste… Imediat una dintre fete se ridica si ii spune :
“Ati chemat?”
El este foarte uimit si nici nu stie ce sa spuna.
“Deci, spune fata, erectia dumneavoastra inseamna pentru noi ca doriti sa faceti sex. Doriti sa mergeti cu mine in camera dumneavoastra?”
“Asta incepe bine”, se gandeste mosu si petrece o ora fericita in camera.
In timp ce se relaxeaza dupa efort, se gandeste, “o mica perioada in sauna mi-ar prinde bine”, asa ca se duce la sauna. Sauna este goala. “Superb”, gandeste el, “totul pentru mine singur, pot sa ma relaxez ca lumea”.
Dupa ce sta acolo o perioada singur lasa sa-i scape una mirositoare. Imediat se deschide usa si intra un negru imens.
“Ati chemat?”
Batranul este din nou uimit.
“Sa tragi un part inseamna la noi, ca doriti sa fiti rezolvat bine pe la spate”, spune negrul si il rezolva pe batran pe loc.
Dimineata urmatoare sta batranul imbracat si cu bagajele impachetate in holul hotelului.
“Vreau sa plec”, spune el la receptionera.
“Dar, de ce?” intreaba ea,” mai aveti o saptamana intreaga totul inclus.” la care batranul spune:
“Stii tu , fata mea, eu sunt la o varsta la care am o erectie odata la o saptamana, dar trebuie sa ma basesc de zece ori pe zi .
____

Ursul se plimba prin pădure cu o foaie în mana. Se întâlneste cu lupul.
- Ce ai acolo ursule?
- Lista cu animalele pe care trebuie să le ucid azi.
- Vai, si nu cumva sunt si eu pe listă?
- Păi, esti la numărul 45.
- Vai, nu mă omorî, lasă-mă să mă duc la copiii mei să-i mai văd o dată si după aia poti să mă omori!
- Bine, hai. Se duc, vede lupu ce are de văzut, apoi îl omoară ursul.
După un timp, se întâlneste cu vulpea.
- Ursule ce ai acolo?
- Lista cu …
- Vai, si sunt si eu acolo?
- Da, la nr. 15.
- Ursule, nu mă ucide! Lasă-mă să îmi văd copiii, etc.
- Bine. Merge, se uită, moare si vulpea.
Mai târziu, cu iepurele:
- Ursule, ursule, ce ai acolo?
- Lista cu animalele …
- Si sunt si eu pe acolo?
- Pai, esti la nr. 3.
- AOLEU! Si nu poti să mă stergi de pe lista?…
- … Ba da.
____

Un roman, un tigan si un ungur stateau pe malul unui lac, la pescuit. De-odata sare din apa Pestisorul de Aur si ii vede.
- Pentru ca nu am ce face azi, vreau sa indeplinesc trei dorinte, dar pentru ca si voi sunteti tot trei, voi indeplini cate una fiecaruia.
Incepe tiganul:
- Haoleu, ce doreste sufletelul meu cel mai mult, mancatz’ash… sa fie toti tiganii inapoi in tara lor (de unde se zice ca am venit noi), in India – bogati si fericiti!
- Bine, se rezolva.
Tiganul dispare brusc. Urmeaza ungurul:
- Eu as dori ca noi ungurii, sa fie toti inapoi in Mongolia, de unde se insinueaza ca am provenim noi – bogati si fericiti!
- Bine, doar o clipa.
Dispare si ungurul, tot brusc. Ultimul este romanul:
- Inainte de a-mi exprima dorinta, vreau sa pun o scurta intrebare. Deci acum toti tiganii sunt in India si toti ungurii in Mongolia!?
- Desigur. Acum dorinta te rog, ca ma grabesc…
- Adu-mi o cola light!
____

Cum se numeste un barbat aratos, inteligent, atent si sensibil?
-Basm…
____

Merge o femeie la un popa.
-Parinte,spovedeste-ma. I-am facut laba lu barbatu-meu.
-Femeie,spune de trei ori Tatal Nostru si apoi spala-te pe maini in apa raului! Femeia face ce i se spune, iar apoi pleaca acasa,unde o astepta sotul:
-Unde ai fost Marie ?
-La apa izvorului, sa ma spal pe maini.
-Si cu cine te-ai intilnit acolo ?
-Cu preoteasa, facea gargara !
____

Doi condamnati se intalnesc:
-Ce mai face John ?
-Ah sarmanul a cazut de pe schela si a murit ?
-Dar ce dracu a cautat pe schela ?
-A fost spanzurat…
____

Sotia, nervoasa, ii deschide usa sotului, care traznea de la o posta a alcool:
-Presupun, urla ea, ca ai un motiv foarte serios sa vii acasa la 6 dimineata !
-Da, am, raspunde sotul, micul dejun !
____

Ion se intoarce din vacanta de iarna multumit.
−Ei, si pe unde ai umblat, Ioane ?
−Prin Suedia, mai!
−Si cum sunt scandinavele ?
Ion da din colt in colt, nu da un raspuns clar.
Acasa, cauta in dictionar. “Aha, scandinave-adica femeile de acolo! Cum de nu am stiut, sa ma fi laudat, ca aveam cu ce!”
Anul urmator, Ion se intoarce din vacanta bronzat.
−Ei, Ioane, pe unde ai mai fost ?
−Grecia, tara frumoasa, mai !
-Ei, dar Elenele ?
Ion ramane iar mut. Nervos, acasa, cauta din nou in dictionar: “Aha, femei de acolo!”
Un an mai tarziu, Ion se intoarce iar bronzat.
−Si cum a fost in Egipt, Ioane?
−Frumos, cald, camile, alea, alea…
−Si piramidele ?
−C..ve toate !
_________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...