marți, 13 iulie 2010

Sa zambim si azi - 14 Iulie 2010

O blonda merge la Londra cu avionul; cum poti sa-i furi locul de la geam ? Ii spui ca locurile care merg la Londra sunt cele din centru.
____

Un milionar american povesteşte:
- Când am venit în America, am avut doar 2 cenţi. Am cumpărat două mere murdare, i-am spălat, după care i-am vândut cu 4 cenţi. Pe ei am cumpărat 4 mere şi i-am vândut cu 8 cenţi.
- Si mai apoi?
- Mai apoi a murit bunica mea şi mi-a lăsat moştenire 2 milioane de dolari.
____

Daca vine muntele la tine,iar tu nu esti Mahomed....
FUGI!!!!....este alunecare de teren !!!!
____

- Taranul plantase pepeni. Cand au inceput sa se coaca, sa nu-i fure nimeni, pune un indicator pe care scrie: “Printre acesti pepeni este unu injectat cu cianura”.
- A doua zi cand se intoarce, gaseste scris: “Acum sunt doi!”
____

O femeie avea 3 fete de maritat. Cand s-a casatorit cea mai mare si s-a mutat la sot, maica-sa a rugat-o sa-i scrie despre viatza ei intima.
Peste 2 zile primeste scrisoare cu un singur cuvant: Nescafe.
Maica-sa nu a inteles faza, dar din intamplare a vazut reclama de la Nescafe intr-un ziar: "Satisfactie pana la ultima picatura" si s-a bucurat mult.
A urmat randul celei de a doua. Peste o saptamana a primit o scrisoare cu textul: Benson & Hedges. Maica-sa a cautat in ziar reclama respectivelor tigari: "Extra Long, King size" si iar s-a bucurat.
In sfarsit se marita si cea mai mica, iar dupa o luna ii trimite maica-sii scrisoarea de rigoare: British Airways. Maica-sa vede la TV reclama de la renumita companie aeriana si lesina: "De 3 ori pe zi, 7 zile pe saptamana, in toate directiile"...
____

I. Cum poti prinde un iepure?
R. Te ascunzi in tufisuri si faci ca morcovul
____

I. De ce au uraganele nume de femei?
R. Pentru ca vin umede si salbatice si pleaca cu casa si masina.
____

I. De ce au barbatii coapsele calde?
R. Pentru ca femeile sa nu faca otita ...
____

I. Care este cel mai periculos loc din lume?
R. Patul. Acolo mor 80% dintre oameni.
____

O blonda se duce la doctor. Intra intr-un dispensar, se duce la parter, unde o intampina omul in halat alb. Ea isi spune problema:
- Domnule doctor, ma ustura intre picioare si e totul rosu.
- Draga doamna, este evident vorba de prea putin sex - insa va pot ajuta.
Si binefacatorul in halat alb o ajuta. Si tot asa timp de o saptamana. Nu se schimba nimic. Atunci este trimisa la un coleg, din camera de alaturi.
Acelasi lucru. Binefacatorul in halat alb o ajuta. Dupa ce trece si pe la al patrulea, acesta ii spune:
- Doamna, nu stim mai departe, duceti-va la etajul unu.
Se duce, o vede doctorul, care ii spune:
- Stimata doamna, evident e vorba de mult prea mult sex...
- Pai, cei de la parter au spus ca prea putin...
- Ah doamna, nu va bazati pe ce va spun zugravii nostri.
____

- Dati-mi, va rog trei cutii de detergent pentru nevasta-mea.
- Imi pare rau, domnule, dar nu facem schimburi in natura.
____

- Porcusorul traznit merge la cofetarie intreband:
- Aici se fac comenzi ?
- Da
- Culllllcat !
____

- Se intalnesc doi tipi:
- Ioane, ti-ai cumparat masina?
- Da!
- Ce culoare?
- Pai… Ai vazut vreodata apusul soarelui?
- Am vazut.
- E tot asa, numai ca verde
____

- O prostituata merge la ginecolog.
- Acesta o intreaba:
- Domnisoara, aveti pierderi mari in timpul menstruatiilor?
- Ei, da, asa … doua-trei sute de euro!
____

Pe o autostrada un control radar inregistreaza un Ferrari cu 19 Km/h. Da, da, 19 Km/h.
Politistul care facea controlul opreste autovehiculul si cere explicatii.
La volan o blonda care ii raspunde zambind.
- Respect limita de viteza indicata pe panouri. Scrie A19 atunci conduc cu 19Km/h.
Politistul ii raspunde amuzat:
- Dar A19 este numarul autostrazii, nu este limita de viteza. Uitandu-se la pasagera de langa blonda zice:
- Ar trebui sa va grabiti prietena dv. este palida si pare sa fie bolnava.
La care blonda raspunde:
- Este asa de cand am parasit A313.
____

Erau doua blonde pe o banca. Trece un batran pe langa ele si-i spune uneia din ele ceva la ureche. Pleaca batranul si cealalta blonda, curioasa, o intreaba:
- Ce ti-a spus batranul la ureche?
- Sa ma culc cu el!
- Si ce i-ai raspuns?
- Ca nu mi-e somn...
____

- Mai Gheo, gasit-ai tu vreodata barbati straini la tine in sifonier?
- Mai Ioane, n-am gasit nici un strain, toti erau romani.
____

O blonda face accident de masina si intra in spital.
Vine un detectiv sa investigheze cazul, sa afle cum s-a rasturnat cu masina. Detectivul intreaba:
- Ia spuneti, doamna, cum v-ati rasturnat cu masina?
- Pai sa va spun: mergeam linistita cu masina pe autostrada si deodata imi apare un copac in fata si l-am ocolit, dar imi mai apre unul si pe asta l-am ocolit, dar deja la al 3-lea copac nu am mai putut sa il ocolesc si m-am rasturnat.
- Doamna, nu vreau sa fiu nerespectuos, dar aceia erau braduletii parfumati de la oglinda retrovizoare.
____

Doi disperati dupa internet :
- uite bah ce ninge afara....!!!
- da linku` sa vad
____

Invatatoarea: Bula, care este viitorul verbului " a fura " ?
Bula: Parnaie
____

- Cum se numea soacra lui Adam?
- Adam nu avea soacra. El traia in paradis.
____

La agentia de turism.
-Unde vreti sa calatoriti?
-In insulele Canare.
-Mergeti cu sotia?
-Da.
-Aveti vreo preferinta? Paturi separate, camere separate, hoteluri separate?...
-Insule separate!
____

Intrebare: - De ce blondele pot consuma carne de vaca bolnave de boala vacii nebune?
Raspuns: - Pentru ca este o boala care ataca numai creierul!
____

-De ce se marita tiganii de foarte tineri?
-Ca sa le zica lumea porumbei, nu ciori!
____

-Cum te adresezi unui tigan imbracat la 4 ace?
-Inculpat , ridica-te!
____

Iubitule... Ce faci?
Sotul: Nimic.
Sotia: Nimic?.. Pai de-o ora tot studiezi certificatul nostru de casatorie.
Sotul: Cautam data expirarii...
____

Iarna in Canada. Norman si sotia lui locuiesc in Calgary. La radio se anunta: "Astazi asteptam ca zapada sa atinga 8-10 cm. Parcati pe partea cu numere pare, pentru ca plugurile sa poata dezapezi strazile."
Ingrijorata, femeia isi muta imediat masina pe pe partea cu numere pare.
Dupa o saptamana, la radio se anunta: "Astazi asteptam ca zapada sa atinga 10-12 cm. Parcati pe partea cu numere impare, pentru ca plugurile sa poata dezapezi strazile."
Imediat, femeia isi muta masina pe partea cu numere impare.
Peste inca o saptamana, Norman si sotia se aflau in bucatarie, la micul dejun, cand la radio se aude: "Astazi asteptam ca zapada sa atinga 12-14 cm. Parcati pe...", si apoi curentul se intrerupe.
Sotia lui Norman il intreaba pe acesta: "Pe ce parte a strazii crezi ca ar trebui sa parchez astazi masina?"
Cu o privire plina de intelegere, pe care am observat ca o capata toti cei care s-au casatorit cu blonde, Norman ii raspunde foarte calm : "Ce-ar fi ca de data asta s-o lasi in garaj, draga mea?"
____

O blonda la agentia matrimoniala:
- Va rog frumos sa-mi gasiti un sot frumos, agreabil, cult, sa-i placa sa stea acasa, sa vorbeasca bine, dar sa taca atunci cand nu vreau sa-l ascult.
- Incercati vizavi, la Electronica, dvs. nu aveti nevoie de un sot, ci de un televizor!
____

Un mos statea pe o banca cu un caine langa el... La un moment dat trece unu pe langa el si-l intreaba:
- Domne, cainele tau musca?
Mosu':- Nu, nu musca...
Trece omu' linistit, sare cainele la el si-l musca de de maini, de picioare, de unde-apuca... ala d-abia mai respirand:
- Pai bine domne, mi-ai zis ca nu musca cainele tau!
- Pai asta nu-i cainele meu!
_______________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...