marți, 20 iulie 2010

Sa zambim si azi - 20 Iulie 2010

Bula se duce la posta sa trimita o scrisoare in strainatate.
- Par avion ? il intreaba functionara.
Bula o priveste cu atentie, si apoi raspunde decis:
- Nu ! nu pareti.
____

- Tata, tu mi-ai povestit ca odata te-au dat afara de la scoala ?
- Da, Bula. Dar de ce ma întrebi ?
- Pentru ca istoria se repeta
____

Vine Bula la scoala cu o buza umflata.
Profesoara:
- Ce-ai patit Bula?
- Am fost cu tata la pescuit si mi s-a asezat o viespe pe buza.
-Vai saracul de tine. Si te-a piscat?
- Nu, c-a omorit-o tata cu vasla
____

Becali la pescuit … Coboara din Maybach… Scoate mulineta de aur cu fir de matase si ac de diamant si da la peste. Cand, ia sa vezi minunatie: Prinde pestisorul de aur.Ptiuuuuu….!!! La care pestisoru’: Stii .. eu sunt pestisoru’ ala de aur cu alea 3 dorinte… Becali : hmm…bine mah, hai spune ce vrei…
____

Bula se intalneste pe strada cu un prieten care il intreaba:

-Bula, am auzit ca ti-a murit soacra. Ia zi ce-a avut?
-Ceva bijuterii, un televizor color, si putine economii…
-Nu asta, vroiam sa intreb ce i-a lipsit?
-Pai masina, o casa sau un apartament proprietate personala…
-Mai Bula! Vroiam sa stiu DE CE a murit.
-Pai a fost la noi in vizita, eu i-am spus sa mearga in pivnita sa aduca cartofi, sa facem piure si ea a cazut pe scari si si-a rupt gatul.
-Da! Ce ghinion! Si ce-ati facut atunci?
-Macaroane cu branza…
____

Un tip si o tipa fac dragoste. El ii spune: “Iubito, fiindca esti prima mea femeie, o sa-ti spun Eva.” Ea ii raspunde: “Iubitule, fiindca esti al 407-lea, o sa-ti spun Peugeot.”
____

-Buna dimineata! De unde sunteti?
-Spania
-Consumati alcool?
-Da
-La revedere!

A doua persoana:
-De unde sunteti?
-Italia
-Consumati alcool?
-Nu
-Fumati?
-5 tigari pe zi
-La revedere!

A treia persoana:
-De unde sunteti?
-Romania
-La revedere!
____

Un sofer gonea cu 150 km/ora. Vede girofarul unei masini de politie in oglinda si accelereaza. Dupa o vreme, vede ca nu poate scapa de politist si trage pe dreapta. Politistul ii spune:
– Am avut o zi groaznica si vreau sa ajung acasa. Dar mi-a placut urmarirea. Asa ca zi-mi o scuza buna si te las sa pleci.
– Acum trei saptamani, nevasta-mea a fugit cu un politist, zice soferul. Cand te-am vazut in spate, am crezut ca vrei sa mi-o aduci inapoi
____

O fata mi-a telefonat si mi-a spus:
“Vino la mine.Nu-i nimeni acasa!”.
M-am dus…si nu era nimeni acasa…
____

Înainte de a pleca în cruciadă, cavalerul îl cheamă pe lăcătuşul castelului să îi monteze soţiei sale centura de castitate. După ce o montează, lăcătuşul întreabă:
- Punem şi botniţă?
____

-As vrea sa cumpar un cadou de Craciun pentru iubita mea. Puteti sa-mi dati un sfat?
-E tanara?
-Nu tocmai..
-Eleganta?
-Oarecum.
-Frumoasa?
-Nimic deosebit?
-Culta?
-Foarte putin…
-Atunci iata sfatul meu: Cumparati cadoul pentru altcineva!
____

Intr-un salon de reanimare, toti conectati la aparate de mentinerea vietii.
Electricianul baga capul pe usa:
- Baieti, luati o gura mare de aer ca schimb o siguranta.
____

Babuta merge pe calea ferata si din urma se apropie trenul fluierand. Babuta zice fara se se intoarca :
- Fetele cuminti nu intorc capul la fluieraturi…!
____

Ce mananca o blonda virgina ?
Mancare de bebelusi.
____

Cum tii o blonda ocupata toata ziua ?
Scrii pe ambele fete ale unei coli Citeste pe verso.
____

Ce au blondele si McDonald’s in comun ?
Peste 5 miliarde de clienti serviti.
____

Doi homosexuali se ratacesc in padure. Zice unu’:
- Hai sa ne intoarcem.
- Intoarce-te tu primu’.
____

Un om cade de pe o schela… Singurul martor la accident este un copil.
Un politist vine si-l intreaba:
- Ma copile de ce a cazut omul ala de pe schela?
- Pai l-a batut D-zeu.
- De ce l-a batut D-zeu?
- Ca a injurat..
- Si cum a injurat?
- D-zeii ma-tii de copil, nu mai misca schela!!!
____

Intr-o zi, la usa unei batrane, suna un domn elegant imbracat cu un aspirator in mana.
- As dori sa va prezint cel mai performant aspirator…, iar in acelasi moment arunca pe covorul din holul casei o cantitate considerabila de balegar, explicand…
- Daca acest aspirator nu va curata TOT, promit ca restul il voi manca!
Batrana,dupa ce asculta toata povestea,ii raspunde:
- Atunci sper sa ai pofta, ca nu am curent de azi-dimineata!
____

Moare Bill Gates ... apare Sf.Petru si-l intreaba unde vrea sa mearga ... asta-i zice ca vrea sa viziteze posibilitatile inainte de a decide ...
Se duc in iad. Femei goale, internet nelimitat,etc...
Se duc in rai ... plictiseala ...
Gates : Pai ... eu vreau in iad
Sf.Petru : Bine !
Se intorc ei in iad... foc arzator... plin de draci !
Gates : ce-i aici ? NU asta a fost ce am vazut eu !
Sf. Petru : ce-ai vazut tu a fost doar un screen-saver ...
____

Dragul meu, in curand vom fi trei ...
- Asta e o veste buna! - raspunse el sarutand-o.
- Mama a obtinut divortul si va veni sa locuiasca cu noi...
____

Sotia catre sot:
- Dragul meu, ce preferi, o femeie frumoasa sau una inteligenta?
- Nici una, nici alta, stii doar ca eu te iubesc numai pe tine.
____

Un mos vine cu nevasta de 20 de ani la maternitate, sa nasca.
Toata lumea:
- Tataieeee, felicitari, da' cum ai reusit?
- He-heeeee, dragii mosului... am tinut motorul mergand !!!
- Dupa un an jumate-doi- iar la maternitate.
Iar il intreaba, iar raspunde:
- He-heeeee, dragii mosului... am tinut motorul mergand!!!
Dupa inca doi ani - iar. Iese doctorul din sala:
- Si cum ziceai tataie ca ai facut?
- Am tinut motorul mergand!
La care doctorul:
- Auzi tataie...ar cam fi fost vremea sa schimbi uleiul. E negru!!!!
____

O fetita merge pe strada cu o sticla de suc in mana,se apropie de un politist si ii spune:
-Domnule, va rog,ma ajutati sa deschid sticla?
La care politistul bate in sticla si spune:
-Deschideti,politia!
____

Intr-o parcare, o femeie, care se grabea sa urce in masina ei, vede o masina fara sofer care incepe sa mearga. Foarte constienta de primejdie si speriata, femeia deschide usa, sare in masina si trage frana de mana. Cand iese, vede un barbat langa masina cu pricina.
- Mergea, dar am oprit-o, spune femeia, mandra.
- Stiu, raspunde barbatul, eu o impingeam
____

Ce-i dai unei blonde care are de toate ?
Penicilina.
______________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...