joi, 29 iulie 2010

Sa zambim si azi - 29 Iulie 2010

Sunteti acuzat ca ati aruncat-o pe soacra dumneavoastra de la etajul zece.
− N-am facut-o cu premeditare...
− Nu? Si nu v-ati gandit ce pericol mare este pentru trecatori?
____

-Iubito, stii ce citesc in ochii tai?
-Ce anume dragule?
-Ca vrei sa te mariti cu mine.
-Analfabetule !
____

Doi betivi inventeaza un joc:
Unul dintre ei trebuie sa iasa din camera, iar celalalt trebuie sa ghiceasca cine a iesit.
____

- Fiica-mea e ca o privighetoare.Canta de dimineata pana seara!
- A mea e ca o barza.In fiecare an aduce un bebelus!
____

De ce nu maninca politistii covrigi? Nu le pot desface nodurile...
____

O blonda se intalneste cu alta blonda :
-Daca iti spun cate gaini ai in plasa imi dai si mie una ?
-Daca-mi spui ti le dau pe amandoua !
-In plasa ai 3 gaini!
____

Baietelul catre maica-sa:
- Mama, tu si tata sunteti albi.. iar eu negru. De ce ?
- Apoi, dragul mamii, la ce petrecere a fost in seara aia.. zi mersi ca nu latri!
____

AVOCATUL : Cum s-a incheiat primul dumneavoastra mariaj ?
MARTORUL : Prin moarte
AVOCATUL : Si prin moartea cui s-a incheiat ?
MARTORUL : Incercati sa ghiciti !
____

Un cuplu foarte batrin isi serbeaza cea de-a 75-a aniversare a casatoriei. La un moment dat, sotul ii spune sotiei:
- Draga, vreau sa te intreb ceva: dintotdeauna m-a framintat faptul ca cel de-al saselea copil al nostru nu a semanat cu restul. Acum, dupa 75 de ani, trebuie sa stiu: a avut el un alt tata?
Sotia se uita la el si marturiseste:
- Da, draga, ai dreptate, a avut un alt tata.
- Si poti sa-mi spui cine a fost?
- Tu!
____

Un punk-er urca intr-un autobuz. Parul sau era facut spice, colorat verde, rosu, albastru si portocaliu. Hainele ii erau o amestecatura de carpe si piele, picioarele ii erau goale si corpul ii era plin de cercei. Se aseaza pe singurul loc liber, exact in fata unui batran, care se tot holba la el.
- Ce te tot holbezi, mosule? Ce, tu n-ai facut nimic aiurea cand erai tanar?
Batranul:
- Ba da. Odata, cand eram in marina, m-am imbatat in Singapore si m-am combinat cu un papagal. Ma gandeam ca esti fiul meu.
____

Judecatorul intreaba martorul la proces:
- La ce distanta v-ati aflat de locul accidentului?
- La 6 metri si 75 de centimetri.
- Si cum de stiti asa de exact?
- Cand am vazut accidentul, mi-am dat seama pe loc ca voi fi intrebat la proces de vreun tampit...
____

In parc intr-un tufis se aud 2 voci :
-Te iubesc!
-Si eu!
-Te doresc!
-Si eu!
-Ma cheama Vasile.
-Si pe mine.
____

AVOCATUL : Puteti descrie individul ?
MARTORUL : Cam de inaltime medie si purta barba.
AVOCATUL : Era barbat sau femeie ?
MARTORUL : In afara de cazul in care era vreun Circ in oras, as merge pe varianta barbat...
____

In spital este adus un tip cu o fractura craniana.
Sora medicala completeaza fisa si intreaba:
- Casatorit?
- Nu, am avut un accident.
____

Un orb cu mana pe razatoare:
`Cine dracu a scris prostia asta?`
____

Un tip se rataceste cu masina pe undeva pe la tara. intr-un satuc se gindeste sa mearga la postul de politie sa intrebe pe unde se afla. Ajungind in fata postului de politie, coboara si chiar atunci un civil iese din sediul politiei. soferul il intreaba:
- Nu va suparati, sinteti cumva politist?
- Bine ca esti tu destept!
____

De ce in Albania cand te uiti la stiri prezentatorul zice: `Buna dimineata domnule presedinte`?
- Pentru ca numai el are televizor.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...