miercuri, 13 iulie 2011

Bancurile zilei - 13 Iulie 2011

La scoala:
- Ionel, ti-ai facut tema?
- Nu, doamna profesoara.
- Stai jos! DOI!
- George, ti-ai facut tema?
- Da, dar mi-a mancat-o cainele.
- Ce scuza patetica! Stai jos! DOI!
- Dar tu Bula, ti-ai facut tema?
- Stiti, ieri a iesit fratele meu de la inchisoare…
- Aaaa, crezi că mă sperii??!! Stai jos! Șapte!
____

- Mi-au furat pasaportul.
- La politie ai fost?
- Am fost. Nu sunt ei.
____

O blonda intră într-un local, merge repede la barman şi-i şuşoteste, timid, în ureche:
- Unde aveţi toaletele?
Barmanul îi răspunde:
- Pe partea cealaltă, vă rog!
Blonda se deplasează puţin şi-i şuşoteşte în cealaltă ureche:
- Unde aveţi toaletele?
____

Campionatul Mondial de Lupte Libere. In finala ajunge un Roman si un Japonez.
Cand se anunta lupta antrenorul roman ii zice luptatorului nostru:
- Ba Bula, ai pus-o, asta are un procedeu, daca te prinde ala esti, eu zic ca degeaba te obosesti. Mai bine nu te fa de rusine
- Lasa, ca ma descurc.
Urca asta pe scena, se invart ei ce se invart si japonezul il prinde prin procedeul lui pe romanul nostru, antrenorul rupandu-si parul din cap, pleaca spre vestiare, cand la un moment dat aude: “And the winner is Bula from Romania”.
Vine un suflet langa ring unde Bula era cu medalia de aur si il intreaba:
- Cum dracu ai reusit mah!
- Pai stai sa-ti zic, cum stateam eu incolacit in stransura japonezului, deschid ochii si cand ma uit o pereche de oua mari si paroase si le musc!
- Pai mah Bula, nu e impotriva regulamentului?
- Da, dar nici nu stii ce poate face un om care s-a muscat de oua!
____

Matrimoniale:
”Caut femeie rezistenta la frig, foame si bataie. Rog seriozitate!”
____

Doi amici, vara torida, in barca la pescuit, beau bere cu lansetele in apa, fumeaza niste trabucuri… cand deodata unul din ei zice din senin:
- Auzi ma, cred ca divortez de nevasta-mea, nu mi-a mai vorbit de o saptamana!
- Ba, io zic sa te mai gandesti, femeie buna ca asta e mai greu de gasit…
____

Intr-o maternitate, unui tanar i se aduc tripleti. Acesta se scarpina si spuse:
- Cred ca il iau pe cel din mijloc.
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...